. جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 27490 تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 شهریور 1396 | 18:11 ب.ظ

جشن بزرگِ ازدواج در جیرفت برگزار شد

به گزارش سایت کنارصندل، همزمان با هفته ازدواج و بمناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) مراسمی تحت عنوان « جشن بزرگِ ازدواج » در تاریخ هشتم شهریور ماه به همت اداره ورزش و‌جوانان ، در محل سالن ابرار شهرستان جیرفت برگزار گردید. دبیر اجرایی این جشن در ارتباط با اهداف و […]

به گزارش سایت کنارصندل، همزمان با هفته ازدواج و بمناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) مراسمی تحت عنوان « جشن بزرگِ ازدواج » در تاریخ هشتم شهریور ماه به همت اداره ورزش و‌جوانان ، در محل سالن ابرار شهرستان جیرفت برگزار گردید.

دبیر اجرایی این جشن در ارتباط با اهداف و شیوه برگزاری این چنین اظهار داشت: در سالهای گذشته با برگزاری همایشات و مراسمات بسیاری سعی در فرهنگ سازی در حوزه ازدواج آسان داشته ایم ،که قطعا این برنامه ها تاثیرات مثبت خود را بهمراه داشته اند.
وی افزود: در سال جاری و با توجه به اهمیت موضوع ازدواج و نیز آمار متفاوت و بعضا ناگواری که در حوزه ازدواج و طلاق دیده میشد ، سعی کردیم تا از فضای شعار خارج شده و وارد مرحله عمل شویم. هدف از برگزاری این جشن انجام عقد رسمی چندین زوج با مهریه های کم و به دور از تجمل گرایی و همچنین ایجاد فضایی جهت زمینه سازی فرهنگ ازدواج آسان بوده است.
المیرا اقتدارنژاد درباره نحوه اجرایی این مراسم گفت : از ماه گذشته پس از ارائه طرح پیشنهادی به اداره ورزش و جوانان، پیگیری و برگزاری جلسات متعدد جهت برنامه ریزی و انجام هماهنگی ها کار را شروع کردیم. از طریق فراخوان ،زوجهایی که هنوز صیغه عقدشان جاری نگردیده و در دوران نامزدی بسر میبردند را شناسایی و با همکاری نهادهای مختلف ،مراسم جشن عقدشان را با شکوه هرچه تمام تر همراه با حضور مردم و تقسیم شادی این برنامه ،برگزار کردیم.
اجرای نوای محلی ،موسیقی پاپ، ارائه آمار و صحبت کارشناسی پیرامون حوزه ازدواج و برگزاری مراسم عقد کنانِ رسمی سه زوج از جمله برنامه های صورت گرفته در این مراسم بودند.
وی در پایان از همکاری فرمانداری، اداره ورزش و جوانان، دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کمیته امداد، آموزش و پرورش، موسسه خیریه توشه ماندگار هلیل، شرکت مهدآب هلیل جیرفت، انجمن آوای اندیشه سبزواران و مزون طاووس جهت همکاری و همراهی در برگزاری این جشن تقدیر و‌تشکر نمود.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + دوازده =