. چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 27573 تاریخ انتشار : شنبه 11 شهریور 1396 | 06:02 ق.ظ

?با حضور دکتر رودری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان و عطاپور فرماندار کهنوج چهار طرح جاده ای و کشاورزی هفته گذشته در کهنوج افتتاح شد

به گزارش سایت کنارصندل با حضور دکتر رودری رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان و عطاپور فرماندار کهنوج چهار طرح جاده ای و کشاورزی دوشنبه هفته گذشته در کهنوج افتتاح شد.   این طرح ها شامل پروژه روکش و تعریض محور بزرگراهی کهنوج-جیرفت لاین رفت به طول ۱۱ کیلومتر،روکش محور کهنوج به چاه […]

به گزارش سایت کنارصندل با حضور دکتر رودری رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان و عطاپور فرماندار کهنوج چهار طرح جاده ای و کشاورزی دوشنبه هفته گذشته در کهنوج افتتاح شد.

  این طرح ها شامل پروژه روکش و تعریض محور بزرگراهی کهنوج-جیرفت لاین رفت به طول ۱۱ کیلومتر،روکش محور کهنوج به چاه مرید به طول ۹کیلومتر،افتتاح جاده روستایی سفید مراد_ چاه مرید به طول ۶ کیلومتر و پروژه های آبیاری تحت فشار به مساحت ۱۴۰۰ هکتار می باشد که جمعا  با اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان به بهره برداری رسیده اند.

مصیب شهریاری رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کهنوج گفت: پروژه روکش و تعریض محور بزرگراهی کهنوج-جیرفت لاین رفت به طول ۱۱ کیلومتر و با اعتبار هشت میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید که محل تامین اعتبار آن از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ڪشور می باشد.

وی از افتتاح روکش محور کهنوج به چاه مرید به طول ۹ کیلیومتر خبر داد و افزود: این پروژه با اعتبار ۹۰۰ میلیون تومان که از  محل  اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ڪشور تامین شده است به بهره برداری رسید.

در ادامه‌ افتتاح پروژه های گرامیداشت هفته دولت، پروژه جاده روستایی درجه سه سفید مراد به چاه مرید افتتاح شد.

یعقوب محمد خانی رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان کهنوج با بیان اینکه جاده روستایی افتتاح شده به طول ۶ کیلومتر است تصریح کرد: این پروژه با اعتبار ۶۴۰ میلیون تومان به بهره برداری رسیده است که اعتبار آن، از بخشهای اعتبارات داخلی استان، ماده ۱۸۰ و ۳ درصد نفت و گاز تامین شده است.

در ادامه با حضور مسئولین یکی از پروژه های آبیاری تحت فشار نیز افتتاح شد.

‏حیدری مدیر جهادکشاورزی گفت: از ابتدای سال ۹۶ تاکنون بالغ بر ۱۴۰۰ هکتار از اراضی زراعی این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۱۱۱میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و پروژه سیستم های نوین آبیاری به مرحله بهره برداری رسیده و یا در حال انجام است.

انتشاردهنده:محمدعلی شاه محمدی

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =