. جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 27657 تاریخ انتشار : سه شنبه 14 شهریور 1396 | 20:01 ب.ظ

رئیس دانشگاه جیرفت خبر داد:

بهسازی و تجهیز خوابگاه های دانشجویی یکی از اولویت های دانشگاه است

به گزارش سایت کنارصندل، دکتر شاپور کوهستانی در حاشیه بازدیداز روند بهسازی خوابگاه ها که با حضور معاونین همراه بود، با بیان این مطلب که وجود فضای مطلوب خوابگاه های دانشجویی همواره از دغدغه های دانشجویان است تصریح کرد: در طول تابستان کار بهسازی خوابگاه های دانشجویی دختر شروع شده و این مهم ادامه دارد. […]

به گزارش سایت کنارصندل، دکتر شاپور کوهستانی در حاشیه بازدیداز روند بهسازی خوابگاه ها که با حضور معاونین همراه بود، با بیان این مطلب که وجود فضای مطلوب خوابگاه های دانشجویی همواره از دغدغه های دانشجویان است تصریح کرد: در طول تابستان کار بهسازی خوابگاه های دانشجویی دختر شروع شده و این مهم ادامه دارد.

وی از اختصاص بودجه ویژه برای بهسازی خوابگاه های دانشجویی دانشگاه جیرفت خبر داد و افزود: برای بروز رسانی، نوسازی و بهسازی این خوابگاه ها در جهت ارائه خدمات بهتر به دانشجویان این مهم صورت گرفته است.

دکتر کوهستانی ادامه داد: بهسازی فضای ساختمانی و داخلی خوابگاه ها، محوطه سازی، ایجاد فضای سبز از جمله فعالیت های است که در برنامه بروز رسانی خوابگاه ها به آن توجه ویژه می شود که اجرای این برنامه ها گام موثری برای خدمات رسانی به دانشجویان می باشد.

رییس دانشگاه جیرفت با بیان این مطلب که افزایش سطح رفاهی دانشجویان مهمترین اولویت کاری این دانشگاه در سال تحصیلی جدید است بیان کرد: تکریم دانشجویان و ارائه مطلوب فضای خوابگاهی به آنان یکی از اولویتهای دانشگاه می باشدکه در تابستان امسال نیز بهسازی و تجهیز آنها آغاز شده و این مهم در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − پنج =