فعالیت ۵ اکیپ منابع طبیعی جیرفت در ایام تعطیل


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل، رضا رئیس منابع طبیعی و ابخیزداری شهرستان جیرفت از فعالیت ۵ اکیپ این اداره در سه روز تعطیلی خبر داد و گفت: این اکیپ ها شامل ۱۸نفر بودند که در دلفارد، ساردوییه و بخش جبالبارز فعال بودند.
وی ضمن تشکر از همکاری مردم در حفظ عرصه های منابع طبیعی گفت: در سه روز تعطیلی هیچ گونه مورد آتش سوزی گزارش نشد و این نشان از فرهنگ بالای مردم در زمینه حفظ عرصه های منابع طبیعی است.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری جیرفت گفت: حفظ عرصه های منابع طبیعی باید بعنوان یک فرهنگ باید در بین نسل جوان نهادینه شود و این نوعی احترام به طبیعت است.
وی خاطرنشان کرد: شماره تماس۱۵۰۴ یگان حفاظت منابع طبیعی آماده دریافت گزارشات آتش سوزی و تصرفات منابع طبیعی است تا در کمترین زمان رسیدگی شود.
سنجری اظهار کرد: با توجه به منطقه خوش آب و هوای ساردو بیشترین بازدید مردم جنوب کرمان از این منطقه خوش اب و هواست از این رو از مشارکت مردم محلی، دهداران و بخشداران در زمینه حفط عرصه های منابع طبیعی استفاده شده است.