. جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 27795 تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 شهریور 1396 | 14:22 ب.ظ

هشتمین جشنواره ی تئاتر استانی جنوب کرمان در حال برگزاری است / تصاویر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: هشتمین جشنواره ی تئاتر استانی جنوب کرمان با اجرای نمایش بن بستانه از شهرستان جیرفت در سالن شهید مداحی پور جیرفت، آغاز شد. وی با بیان اینکه این جشنواره با چهار اجرا از شهرستان های جیرفت و عنبرآباد هر کدام با یک نمایش و شهرستان رودبارجنوب با […]

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: هشتمین جشنواره ی تئاتر استانی جنوب کرمان با اجرای نمایش بن بستانه از شهرستان جیرفت در سالن شهید مداحی پور جیرفت، آغاز شد.

وی با بیان اینکه این جشنواره با چهار اجرا از شهرستان های جیرفت و عنبرآباد هر کدام با یک نمایش و شهرستان رودبارجنوب با دو اثر؛ تا غروب روز سه شنبه به کار خود ادامه خواهد داد اظهارداشت: اختتامیه این جشنواره نیز در چهارشنبه٢٢ شهریور ماه در منطقه ی گردشگری دلفارد برگزار می شود.
وی بیان داشت: در این جشنواره، به فاصله ی اجرای نمایش ها، جلسات نقد بررسی نمایش مربوطه و کارگاه آموزشی با موضوعات تخصصی هنر نمایش، نیز برگزار می شود.
وی ادامه داد: میهمان ویژه جشنواره امسال پروفسور حسین اسماعیلی تعزیه شناس نامی ایران و رئیس دپارتمان ادبیات و زبان فارسی دانشگاه استراسبورگ فرانسه و سوربن جدید می باشند.

 

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 1 =