. چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 27838 تاریخ انتشار : شنبه 25 شهریور 1396 | 23:53 ب.ظ

همایش بررسی راهکارهای ارتقاء فرهنگ عمومی جنوب کرمان:

دکتر یحیی کمالی پور: فرهنگ زیربنای عمومی یک جامعه متعالی است

به گزارش سایت کنارصندل، یحیی کمالی پور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی صبح امروز  در همایش بررسی راهکارهای ارتقای فرهنگ عمومی جنوب کرمان که با حضور دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور و نمایندگان جنوب کرمان برگزار شد گفت: فرهنگ زیربنای عمومی یک جامعه متعالی است اگر فرهنگ در جامعه ای حاکمیت پیدا […]

به گزارش سایت کنارصندل، یحیی کمالی پور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی صبح امروز  در همایش بررسی راهکارهای ارتقای فرهنگ عمومی جنوب کرمان که با حضور دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور و نمایندگان جنوب کرمان برگزار شد گفت: فرهنگ زیربنای عمومی یک جامعه متعالی است اگر فرهنگ در جامعه ای حاکمیت پیدا نکند آن جامعه دچار سستی و از هم گسیختگی می شود.

کمالی پور اظهارداشت: جنوب استان کرمان بزودی خواستگاه بشر را تغییر می دهد.
وی تصریح کرد: قدیمی ترین خط توسط مردم استان کرمان خلق شده است و این نشان از فرهنگ غنی مردم این منطقه است.
کمالی پور افزود: اگر چالش هایی در حوزه فرهنگ داریم می توانیم با استفاده از قدمت گذشته این مهم را برطرف کنیم.
وی عنوان کرد: فرهنگ زیربنای عمومی یک جامعه متعالی است اگر فرهنگ در جامعه ای حاکمیت پیدا نکند آن جامعه دچار سستی و از هم گسیختگی می شود.
کمالی پور خاطرنشان کرد: جنوب استان کرمان در کنار چالش هایی که دارد ظرفیت های بسار بزرگی نیز دارد که باید از انها استفاده کرد.
وی با بیان اینکه باید چالش های منطقه را شناسایی کنیم، عنوان کرد: وقتی چالش های منطقه را شناسایی کردیم باید آنها را اولویت بندی کنیم و برای برون رفت از چالش های موجود بسیار مهم است.
کمالی پور افزود: در سایه وحدت و اتحاد می توانیم گامی اساسی و ماندگار برای توسعه جنوب کرمان برداریم.
وی اظهارداشت: برای برون رفت از مشکلاتی که امروز در این منطقه وجود دارد باید تلاش کنیم.
نماینده مردم جیرفت و عنبراباد در مجلس شورای اسلامی گفت: جنوب کرمان می تواند با امکاناتی که در اختیار دارد در حوزه فرهنگی در کشور بدرخشد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =