. شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 27874 تاریخ انتشار : سه شنبه 28 شهریور 1396 | 21:58 ب.ظ

پیام تشکر حاج حسن حقانی از مردم و مسؤلین

به گزارش سایت کنارصندل، حاج حسن حقانی از نیروهای ارزشی انقلاب و مجاهد نظام مقدس جمهوری اسلامی در پی حضور و ابراز همدردی مردم و مسؤلین در مراسم تشییع و تدفین فرزند مرحومش (محمدجواد حقانی)  پیام تشکری صادر کرد.   متن پیام: بسم الله الرحمن الرحیم با عرض سلام و دعای خیر به محضر مردم […]

به گزارش سایت کنارصندل، حاج حسن حقانی از نیروهای ارزشی انقلاب و مجاهد نظام مقدس جمهوری اسلامی در پی حضور و ابراز همدردی مردم و مسؤلین در مراسم تشییع و تدفین فرزند مرحومش (محمدجواد حقانی)  پیام تشکری صادر کرد.

 

متن پیام:

بسم الله الرحمن الرحیم
با عرض سلام و دعای خیر به محضر مردم شریف و نجیب استان کرمان
پنچ روز سخت و جانگداز از عروج فرزند عزیزم “محمدجواد ” گذشت. پنج روزی که خدا میداند بر خانواده و سایر وابستگان و دوستان آن عزیز سفر کرده چه گذشت. اما آنچه که در این چند روز آلام ما را تسکین داد و غم هجران آن عزیز سفر کرده را قابل تحمل نمود، اول رضایت به مشیت و تقدیر الهی و در ثانی لطف و بزرگواری و همدردی های شما مردم بزرگ و قدرشناس در طول این مدت بود.
بر خود لازم میدانم از طرف خود، مادر دلسوخته، برادران داغدار و سایر بازماندگان داغدیده، از همه عزیزانی که در این مدت به هر طریق ممکن چه حضوری، تلفنی یا ارسال پیام ابراز همدردی نموده‌اند، که آلام ما را کاهش داد صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.
از کلیه مسولین کشوری و استانی، مدیران کل دستگاههای اجرایی، روسای سازمان های دولتی، مدیران عامل شرکت های دولتی و خصوصی بویژه ریاست محترم دانشگاه پیام نور کشور، دادستان محترم کرمان، فرماندهی انتظامی استان، مدیر کل محترم اداره امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان، مدیر کل محترم منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب، نمایندگان ،فرمانداران، ائمه جمعه محترم شهرستان های مختلف استان و سایر مدیران محترم تقدیر و تشکر نمایم.
لازم است از صمیم قلب از اقوام و خویشان نسبی و سببی و همچنین دوستان خانوادگی و آشنایان عزیز سپاسگزاری نموده، که اگر این همراهی و همدردی نبود قطعا مدیریت مراسمات در این چند روز برایمان سخت میگردید .
همچنین از تک تک دوستان خانوادگی، همکاران سابق و مردم بزرگواری که در تمام مراسمات با حضور گسترده خویش روح آن عزیز سفر کرده را شاد و بازماندگان را سربلند نموده اند صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم.
امیدوارم که خداوند به این حقیر و سایر بازماندگان توفیق دهد تا در مراسمات شادی و خیر شما بزرگواران، خوبی ها و محبت های‌ شما را جبران نماییم.

ارادتمند شما حسن حقانی و سایر بازماندگان

 

 

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =