. جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 27881 تاریخ انتشار : جمعه 31 شهریور 1396 | 14:02 ب.ظ

امام جمعه بخش اسماعیلی جیرفت:

ایران هرگز ظلم نکرده است بلکه با تمام قدرت از مظلوم دفاع می کند

به گزارش سایت کنارصندل، حجت الاسلام نوزایی، امام جمعه بخش اسماعیلی جیرفت در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی گفت: بهترین عمل خیر احسان و نیکی کردن به دیگران است و خداوند متعال انسان را کمک می کند. وی در ادامه ضمن تسلیت ایام سوگواری ماه محرم بیان […]

به گزارش سایت کنارصندل، حجت الاسلام نوزایی، امام جمعه بخش اسماعیلی جیرفت در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی گفت: بهترین عمل خیر احسان و نیکی کردن به دیگران است و خداوند متعال انسان را کمک می کند.
وی در ادامه ضمن تسلیت ایام سوگواری ماه محرم بیان داشت: امام حسین (ع) یک حرکت با معنا و ریشه دار را آ غاز نمود و شبیه این حرکت تاکنون انجام نشده است و امام رسالتی دارد و آن هدایت مردم است که امام حسین (ع) به نحو احسن انجام دادند و امام همگی را به دعوت به سوی حق دعوت کردند حتی دشمنانش و قاتلش در لحظه آخر به سوی حق دعوت کرد.

حجت الاسلام نوزایی در ادامه بیان کرد: انسان اگر دلبسته دنیا شود حاضر نیست حقیقت را بگوید و کور می شود و امام حسین (ع) تا لحظه آخر همگی را به سوی حق دعوت می کردند ولی چون لشکریان ابن زیاد دلبسته دنیا بودند کور و کر بودند و حقیقت را نمی دیدند و دوزخی شدند.

امام جمعه بخش اسماعیلی در ادامه با اشاره به مراسم اعطای درجه در دانشگاه افسری گفت: در این مراسم مقام معظم رهبری سخنان مهمی در خصوص مساعل مهم کشور بیان کردند.
نوزایی در ادامه به آغاز هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: دشمنان انقلاب از اول پیروزی تصمیم به نابودی جمهوری اسلامی را دا شتند و آمریکا خبیث با کمک صدام هشت سال جنگ را بر ایران اسلامی تحمیل کردند و فرزندان ایران نگذاشتند حتی یک وجب از خاک ایران در اختیار عراق قرار گیرد و صدام به هیچ کدام از اهداف خود در منطقه برسد.

 

وی در ادامه با اشاره به سخنان ترامپ رئیس جمهور آمریکا گفت: این نطق بی ادبانه بود و رئیس جمهور آمریکا بداند ایران هرگز ظلم نکرده است بلکه با تمام قدرت از مظلوم دفاع می کند و آمریکا باعث تمام فتنه ها در منطقه هست و جنایات زیادی مرتکب شده است و باعث ایجاد داعش و سایر گروه های تکفیری در منطقه خاورمیانه هستید و جمهوری اسلامی ایران نگذاشت شما به هدفتان برسید باید عصبانی باشید و از این عصبانیت بمیرید.

حجت السلام نوزایی تصریح کرد: توان موشکی ایران جنبه دفاعی دارد و هرگز به هیچ کشوری اجازه نمی دهد در قضیه دفاعی کشور و موشکی دخالت کند و این آرزو را با گور خواهد برد و در قضیه برجام نیز آمریکا بارها ناقص برجام بوده است.

امام جمعه بخش اسماعیلی ضمن تشکر از مواضع ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل گفت: دیگر برجام قابل مداکره نیست و اعتماد به آمریکا هرگز اهل وفا نیست و آخرین حرف ما به آقای ترامپ همان مصاحبه و گزارش از مردم و مسئولین ایران گرفته شده است اگر جرات دارید از رسانه های خودتان پخش کنید و مردم ایران مواضع را از بی خردی شما می دانند.

وی در ادامه به باز گشای مدارس اشاره کرد و گفت:  والدین برای فرزندانشان وقت کافی بگذارند و معلمین هم پیگیر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان باشند چون اینها آینده سازان این مملکت هستند

 

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + سیزده =