. سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 27895 تاریخ انتشار : یکشنبه 2 مهر 1396 | 20:27 ب.ظ

پیام تبریک انتصاب فرماندار شهرستان رابر

برادر گرامی جناب آقای مهندس علیدادی فرماندار محترم شهرستان رابر با سلام و احترام، انتصاب شایسته حضرتعالی به عنوان فرماندار و نماینده عالی دولت در شهرستان رابر، را صمیمانه تبریک عرض می نماییم. سوابق ارزشمند جنابعالی در جایگاههای مختلف مدیریت سیاسی واجرائی نوید بخش حرکتی نو و تلاش مضاعف و با شتاب بیشتر در خدمت به […]

برادر گرامی جناب آقای مهندس علیدادی فرماندار محترم شهرستان رابر با سلام و احترام، انتصاب شایسته حضرتعالی به عنوان فرماندار و نماینده عالی دولت در شهرستان رابر، را صمیمانه تبریک عرض می نماییم.

سوابق ارزشمند جنابعالی در جایگاههای مختلف مدیریت سیاسی واجرائی نوید بخش حرکتی نو و تلاش مضاعف و با شتاب بیشتر در خدمت به مردم فهیم ، فرهیخته ، شهرستان رابر است.
ضمن تبریک این انتصاب شایسته به شما برادر بزرگوار که به حق از نیروهای ارزشی و ولایی و سرمایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشید، برای جنابعالی عزت، سربلندی، سلامتی و توفیق روزافزون در خدمتگزاری به اسلام و انقلاب و نظام و ملت عزیز ایران اسلامی خصوصاً مردم شریف شهرستان رابر همان طور که تاکنون در تمامی مسؤولیت های محوله داشته اید، از درگاه خداوند متعال مسألت می نماییم.

 

حضرت حجت الاسلام والمسلمین هوشنگ حیدری

حیدر حیدری

نظرات بینندگان:

  1. حمید شاهرخی گفت:

    جناب اقای رزم حسینی استاندار محترم کرمان
    باسلام
    جاداردازحسن انتخاب اقای علیدادی ازمدیران پاک دست وسالم به عنوان فرماندار رابر تقدیر وتشکرنمایم
    ایشان یکی ازمدیران سالم سازمان جهاد کشاورزی خصوصادرزمان تصدی مدیریت جهادکشاورزی رودباربودند
    شاهرخی مدیر بازرسی سازمان جهادکشاورزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − سیزده =