. شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 27898 تاریخ انتشار : دوشنبه 3 مهر 1396 | 08:58 ق.ظ

یک روز پرکار و پربازدید برای هئیت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت +۵۱ عکس

به گزارش کنارصندل ،هئیت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ، دیروز روز پرکار و پربازدیدی را پشت سر گذاشتند. دکتر قاسم زاده رئیس دانشگاه به همراه معاونین و هئیت همراه، ضمن بازدید از مراکز بهداشتی درمانی شهرستان کهنوج و همچنین پروژه های عمرانی بهداشت،درمان و آموزشی این شهرستان از نزدیک شاهد روند خدمات رسانی به مردم […]

به گزارش کنارصندل ،هئیت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ، دیروز روز پرکار و پربازدیدی را پشت سر گذاشتند.

دکتر قاسم زاده رئیس دانشگاه به همراه معاونین و هئیت همراه، ضمن بازدید از مراکز بهداشتی درمانی شهرستان کهنوج و همچنین پروژه های عمرانی بهداشت،درمان و آموزشی این شهرستان از نزدیک شاهد روند خدمات رسانی به مردم این منطقه شدند.

این بازدید از شش صبح تا هشت شب به طول انجامید.

 

 

دکتر ایمان قاسم زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه در شهرستان کهنوج ضمن تاکید یر روند تسریع پروژههای بهداشتی و درمانی در منطقه به ویزه شهرستان کهنوج اظهار داشت: تلاش ما این است که مشکلات بهداشت و درمان جنوب کرمان رفع شود و در این راستا از همکاران خواسته ام بدون منطقه گرایی و قومیت گرایی خدمت کنند و در صورت مشاهده چنین مواردی به طور جدی برخورد میشود.


وی با اشاره بر اولویت توجه به مناطق محروم حوزه دانشگاه در رفع کمبودها و مشکلات عنوان داشت: با توجه به اینکه بیمارستان ۱۲فروردین کهنوج مراجعه کنندگانی از ۵شهرستان جنوبی دارد، حضور پزشکان متخصص در این بیمارستان رشد خوبی داشته است و ارائه خدمات درمانی نسبت به گذشته وضعیت بهتری دارد.
قاسم زاده با بیان اینکه تمام تلاش خود را در رفع مشکلات بهداشت و درمان منطقه به کار میگیریم اما اعتبارات محدود است گفت: با توجه به مشکلاتی که برای بیمه ها در پرداخت به بیمارستانها وجود دارد، بیمارستانها در اجرای برنامه های خود عقب مانده اند اما با این وجود بیمارستان های جنوب کرمان اقدامات خوبی داشته اند.


وی با بیان اینکه مجتمع عالی سلامت کهنوج در بهمن ماه سالجاری آغاز به کار می کند، خاطرنشان کرد: با توجه بر لزوم تربیت نیروی متخصص بومی هیچ خدمتی بالاتر از خدمت علمی و آموزشی نیست تا مهمترین بخش خدمات که تأمین سلامتی مردم است به بهترین شکل محقق شود در این راستا باید از ابتدا اقدامات آموزشی با زیربنای خوبی در دستور کار قرار گیرد.
قاسم زاده با اشاره به تکمیل و تجهیز ۴ مرکز جامع خدمات سلامت روستایی شهرستان کهنوج در جهت ارائه خدمات بهداشتی مناسب به مردم منطقه در اینده نزدیک عنوان داشت: احداث ساختمان رادیولوژی بیمارستان ۱۲ فروردین، احداث ۱۴خانه پزشک، تکمیل و ساخت زنجیره سرمای مرکز بهداشت کهنوج و … از جمله پروزه هایی است که در دستور کار قرار دارد.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ضمن تاکید بر تسریع روند احداث پروزه های بهداشتی و درمانی در جنوب کرمان افزود: هدف ما ارائه خدمات بهداشتی حتی در دورترین روستاهای منطقه است و در راستای تحقق این هدف با جدیت پیگیر توزیع عادلانه خدمات در منطقه هستیم.
وی با اشاره بر لزوم راه اندازی یک پایگاه شهری ۱۱۵ در شهر کهنوج عنوان داشت: مراکز اموزش بهورزی از اقدامات قابل توجه در شهرستانهای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی جیرفت است که با ورود این بهورزان به عرصه خدمت گام مهمی در سلامت مردم منطقه برداشته میشود.
دکتر قاسم زاده افزود: طی مدت کاری خود پیشرفت دانشگاه علوم پزشکی جیرفت به عنوان یک مرکز علمی و توسعه پیشرفت شهرستانهای تحت پوشش دانشگاه را مد نظر داشتم و در این راستا بازدیدهایی از مراکز بهداشتی و درمانی و پروزه های عمرانی منطقه به حضور معاونان دانشگاه داشته ایم


همچنین دکتر قاسم زاده از مرکز آموزش بهورزی کهنوج، مرکز جامع خدمات سلامت سهل آور، بیمارستان ۱۲ فروردین کهنوج، چندین پروژه عمرانی در حال احداث مانند مرکز جامع خدمات سلامت روستایی آب باریک، مجتمع عالی سلامت کهنوج، زایشگاه ال دی آر کهنوج، مراقبتهای پس از زایمان، کلینیک ویژه و … با حضور هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی بازدید نمودند.

 

 

#تصاویر: محمدرضا براهام

نظرات بینندگان:

  1. هادی گفت:

    درود همیشه خدا برمردان بی ادعا ،جناب آقای دکتر وحید سالاری،خداقوت دلاور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =