نشست رسانه ای فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت برگزار شد


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش کنارصندل و به نقل از  پایگاه خبری پلیس، نشست رسانه ای فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت روز گذشته با محوریت برنامه های هفته نیروی انتظامی برگزار شد.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت در جمع خبرنگاران با اشاره به شعار هفته نیروی انتظامی در سال ۱۳۹۶ گفت: شعار امسال، پلیس برای امنیت و امنیت برای همه می باشد و شروع هفته ناجا از جمعه ۱۴ مهرماه خواهد بود.
وی در ادامه از برنامه های هفته ناجا در جیرفت خبر داد و گفت: جمعه ساعت ۶:۳۰ همایش پیاده روی با حضور مردم از میدان انقلاب (سپاه) به سمت میدان شاهد ، همراه با اهدای جوایز را داریم.
وی از سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه نام برد و افزود: در این سخنرانی گزارشی از عملکرد یکساله نیروی انتظامی به مردم ارائه و همچنین حضور کارکنان نیروی انتظامی و ارائه خدمات امدادی و پزشکی توسط واحد بهداری ناجا همزمان با نماز جمعه انجام خواهد شد.
وی با اشاره به برنامه‌های دومین روز از هفته ناجا افزود: روز شنبه مورخ ۱۵ مهرماه برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی ، اهدای خون و بازدید دانش آموزان همیار پلیس از شهرک ترافیک در دستور کار است.

 
سرهنگ ماشالله ملایی با اشاره به اجرای ۳ برنامه در روز یکشنبه مورخ ۱۶ مهرماه بیان کرد: برنامه های این روز شامل ورزش صبحگاهی کارکنان پلیس و مردم در پارک ولیعصر (عج)، دیدار فرمانده و معاونین پلیس با امام جمعه جیرفت و ملاقات مردمی فرمانده انتظامی شهرستان می باشد.
وی در ادامه از برنامه های روز دوشنبه مورخ ۱۷ مهر ماه خبر داد و گفت: در ساعت ۷:۳۰ این روز قرائت پیام مهر در یکی از مدارس سطح شهر با حضور مسئولین ارشد شهرستان انجام خواهد شد و سپس بازدید دانش آموزان از شهرک ترافیک و همچنین بازدید دانش آموزان دختر مقطع ابتدایی از کلانتری ۱۲ از برنامه های این روز است.
فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت با اشاره به برنامه های پنجمین روز از هفته نیروی انتظامی افزود: سه شنبه ۱۸ مهر ماه راس ساعت ۸ صبح برگزاری همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک، نشست رسانه ای فرمانده انتظامی، ملاقات عمومی و خدمات ویژه به مشمولان خدمت سربازی، برگزاری مسابقه دوچرخه سواری ویژه فرزندان کارکنان و همیاران پلیس در دستور کار است.
وی افزود: روز چهارشنبه ۱۹ مهرماه نشست تعاملی با آموزش و پرورش و دانشگاهها پیرامون آسیب های اجتماعی و اختصاصا مواد مخدر در دستور کار می باشد.
وی به کوهپیمایی کارکنان پلیس در روز پنجشنبه مورخ ۲۰ مهرماه اشاره کرد و افزود: مهمترین برنامه در هفته ناجا ، برگزاری یادواره شهدای انتظامی، غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهداء در گلزار شهدای شهر جیرفت خواهد بود.

 

 

این مقام انتظامی در ادامه افزود: شهدای عرصه نظم و امنیت در جنوب استان کرمان قریب به ۱۰۰ نفر می باشند و ۵۰ درصد آنها به شهرستان جیرفت تعلق دارند.