توزیع ۸ میلیون تومان مواد غذایی توسط خیریه احسان الصالحین سبزواران  در جیرفت


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل، علی حیدری رئیس هیئت مدیره موسسه احسان الصالحین سبزواران اظهار داشت: این موسسه در سال ۹۵ به همت چند نفر از افراد نیکوکار فعالیت خود را رسما آغاز نمود که در این مدت توانسته است ۵۰ خانوار نیازمند شهرستان را شناسایی و خدمات رسانی نماید .
وی افزود: در این مرحله به ۵۰ خانوار تحت حمایت این موسسه کالاهایی مانند برنج- مرغ- روغن -ماکارانی -عدس – نخود-لوبیا -کنسرو ماهی داده شد.
وی بیان داشت ارزش مواد غذایی توزیع شده بالغ بر ۸ میلیون تومان می باشد که از اعتبارات موسسه تامین و پرداخت شده است .

 

رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه احسان صالحین سبزواران خاطرنشان ساخت هر چه قدر کمک های مردمی بیشتر شود ما می توانیم تعداد بیشتری از خانوادهای نیازمند شهرستان را تحت حمایت موسسه قرار دهیم .
حیدری از شهروندان بخصوص کارکنان سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان کارکنان مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی که ماهیانه مبلغی از حقوق خود را به این امر خداپسندانه اختصاص می دهند تشکر و از مردم نوعدوست تقاضا و درخواست نمود با کمک های نقدی و غیر نقدی برای نیازمندان با موسسه همکاری نمایند

.
حیدری یادآور شد این موسسه از سوی هیچ ارگان و نهادی حمایت مالی نمی شود و فقط به وسیله کمک های مردمی اداره می شود.
شماره کارت بانکی موسسه نزد بانک ملی شعبه امام خمینی ( ره) جیرفت جهت وجوه واریز نقدی
۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۵۹۵۷۱