. پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 28166 تاریخ انتشار : دوشنبه 17 مهر 1396 | 19:01 ب.ظ

بیش از ۲هزار قلیان با دستور قضایی در جیرفت معدوم شد / تصاویر

به گزارش سایت کنارصندل، عصر امروز دوشنبه با دستور قضایی بیش از ۲هزار قلیان که در طرح جمع آوری از مراکز عرضه ثبت و ضبط شده بودند در حاشیه کمربندی جیرفت با حضور جمعی از مردم معدوم شدند.   در حاشیه معدوم سازی قلیانها حسین سلامی دادستان جیرفت با اشاره به عزم راسخ دستگاه قضایی […]

به گزارش سایت کنارصندل، عصر امروز دوشنبه با دستور قضایی بیش از ۲هزار قلیان که در طرح جمع آوری از مراکز عرضه ثبت و ضبط شده بودند در حاشیه کمربندی جیرفت با حضور جمعی از مردم معدوم شدند.

 

در حاشیه معدوم سازی قلیانها حسین سلامی دادستان جیرفت با اشاره به عزم راسخ دستگاه قضایی برای برخور با عوامل خطر ساز برای سلامتی مردم و شهروندان گفت: با توجه به شکایتهای مردمی و درخواست های مکرر در فضای مجازی از دستگاه قضایی برای برخورد با مراکز عرضه قلیان دستور قاطعی به نیروی انتظامی و مرکز بهداشت شهرستان جیرفت داده شد تا با تمام توان و در کمترین زمان با مراکز عرضه قلیان برخورد قانونی صورت گیرد و قلیانها از این مراکز جمع آوری شود.

 

سلامی با بیان اینکه این مراکز که بیشتر سفره خانه ها و قهوه خانه ها بودند افزود: در این راستا با جدیت نیروی انتظامی و مرکز بهداشت شهرستان و همکاری مردم توانستیم بیش از ۲هزار قلیان را از این مراکز جمع آوری و مراکز متخلف را پلمپ کنیم.

 

دادستان جیرفت با اشاره به اینکه عرضه قلیان مصداق بارز وصف مجرمانه است افزود: ما به مردم قول دادیم هر عاملی که مصداقی باشد از  سلامت و بهداشت عمومی را به خطر بیندازد با آن برخورد جدی صورت می گیرد.

 

سرهنگ ماشاالله ملایی فرمانده انتظامی جیرفت هم در حاشیه معدوم سازی قلیانها گفت: ظرف مدت ۶ماه به صورت تخصصی اقدام به جمع آوری اطلاعات از مراکز عرضه در شهرستان جیرفت کردیم که با حمایت های مقتدرانه دستگاه قضایی و دادستان جیرفت زمینه برخورد و جمع آوری این ۲هزار قلیان را فراهم کرد.

 

سرهنگ ملایی بیان کرد: در زمینه کشف و ضبط قلیانها پلیس های تخصصی فرماندهی انتظامی جیرفت ، اطلاعات، اماکن، یگان امداد با دستور قضایی و با جدیت موضوع  را در دستور کار خود قرار دادند.

 

وی افزود: این مراکز عرضه که پلیس از آنها قلیانها را جمع آوری کرده حق ندارند دوباره اقدام به فروش و عرضه قلیان کنند.

 

فرماندهی انتظامی جیرفت:با بیان اینکه استعمال قلیان ضررهای زیادی را برای مصرف کننده دارد افزود:این اقدم پلیس و دستگاه قضایی در جهت کمک به سلامت عمومی شهروندان است.ملایی بیان کرد: اطلاع رسانی خوب مردم و مطالبه عمومی در زمینه برخورد با مراکز عرضه بهترین پشتیبان برای ما بود .فرماندهی انتظامی جیرفت گفت:هرگونه تخرک و اقدامی که سلامت و امنیت مردم را به خطر بیندازد با آن به شدت برخورد خواهد شد.ملایی از مردم و شهر وندان خواست با توجه به پاکسازی مراکز عرضه قلیان در شهر جیرفت در صورت مشاهده فروش و عرضه قلیان مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 3 =