امضا از قلب محرومیت جنوب استان کرمان برای رضایت قلب فتنه


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

 

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر احمد حمزه

نماینده محترم مردم شریف شهرستانهای پنج گنج جنوبی استان کرمان

با سلام

اخیرا در یک اقدام ناشایسته و غیر منطقی در قامت نمایندگی مردم شریف شهرستانهای جنوبی استان کرمان ،نماینده شهرستانی که مزین به نام شهید والامقام و آزاده شهید شهسواری ، که آن هم مدیون مردمید، این اقدام و حمایت بیجا جهت رفع حصر باغی انقلاب را انجام دادید خود خوب می‌دانید اگر این موضع را از قبل داعیه داری می‌کردید وبه انتخابات می‌سپردید، بدون تردید نتیجه‌ی دیگری از صندوق‌های رای بیرون می‌آمد و حال در مقامی دیگر چنین درخواستی را می‌نمودید. !
اکنون که مردم محروم پنج گنج جنوب کرمان از اقشار و گروه‌های مختلف، به وعده‌ها و آینده نگاری‌هایتان اعتماد و حسن ظن یافته‌اند، به دور از اخلاق بود که مسیر دیگری را برگزینید و دست به چنین اقدامی بزنید و چرا قبل از این که کسوت نمایندگی مردم را کسب کنید این جسارت و شهامت را نداشتید و حاضر به موضع گیری نشدید؟ !

جناب دکتر احمد حمزه ..!

چندر روزی نیست که از روز عاشورا می گذرد جهت یاداوری خدمتتان عرض میکنیم ، حامیان همین حضرات باغی انقلاب پرچم اباعبدالله الحسین (ع ) را در روز عاشورا سال ٨٨ به آتش کشیدند و آن بسیجی مظلوم را در ملا عام برهنه کرده و کتک زدند و در نهایت شیرینی مشارکت ۸۵ درصدی ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری آن سال را با اغتشاش و آشوب و قتل شماری از هموطنان، در کام ملت ایران تلخ کردند.
جناب آقای حمزه …!

آیا این توهین به اقشار مردمی که از طیف‌های مختلف فکری و صددرصد مخالف فتنه گران به شما رای دادند نیست و یا دیگه نیازی به برگشتن بین آن‌ها نمی‌بینید؟ ؟؟ حافظه تاریخی مردم و تاریخ انقلاب اسلامی به امثال چنین رفتار‌ها و مواضع ضد و روی خوش نشان نداده و نخواهد داد .
جناب آقای دکتر حمزه نماینده مردم شریف شهرستان های جنوبی در مجلس شورای اسلامی …!

مبادا از رای ملت و مردم دیارتان تفسیر دیگری داشته باشید و پا روی پا بیاندازید و از قوت لایموت مردم این دیار، درخواست رفع ممنوع التصویری فتنه انگیزان را بر ممنوع الصحبتی از محرومیت و خوسته‌های مردم این استان ترجیح دهید؟

جناب آقای دکتر …!

بهتر بود در قامت نماینده مردمی صاحب کرامت و عزت و استعداد و منابع و در عین حال محروم شده از بسیاری از امکانات و اعتبارات و… از رییس جمهور در خواست می‌کردید که اگر گذرش به این استان افتاد، اگر مرهی دارد برای آلام دردهای مردم جنوب استان کرمان به همراه خود بیاورد؟

جناب آقای دکتر حمزه ….! :

نگرانی ما از این بابت است که شما قدم در مسیری گذاشته‌اید که در بد‌ترین حالت ممکن مغایر با مواضع اکثرقریب به اتفاق مردمی است که به شما رای دادند، چرا که رای ندادند توقع نبود شما به نمایندگی از آن‌ها دنبال رفع ممنوع التصویری باغی انقلاب باشید وباید به این پرسش پاسخ دهید که این افراد زمانی که فعال مایشاء عرصه سیاست و ریاست بودند و با چنین تفسیرهایی از رای ملت دواسبه برگرده مردم می‌تاختند و ارزش‌ها را به سخره می‌گرفتند، چه باری از آلام این دیار را درمان کردند که اکنون با رونمایی از آن‌ها می‌خواهید تکمیل نمایید….!؟

جناب آقای دکتر حمزه …!

نگرانی ما از چهره نمایی فتنه انگیزان و تصویر و حتی صدا و حضور آنان نیست، چرا که این مردم‌‌ همان مردمی هستند ۹دی آفرینانند و تغییر نکرده‌اند، بلکه نگرانی اینجاست که امانت مردم و رای مردم را به هزاران چهره جمع کردید و اکنون با تغییر مسیر به تاراج می‌برید و احتمالا به وعده های داده شده بفروشید؟؟

جناب آقای دکتر حمزه نماینده مردم شریف پنج گنج جنوب کرمان ..!

شورای تبیین بسیج دانشجویی دانشگاه های جیرفت و عنبرآباد ضمن محکومیت این اقدام و حرکت ناشایست جنابعالی از شما انتظار دارد بدون فوت وقت از محضر شریف مردم حوزه انتخابیه خود به ویژه خانواده معظم شهدا بالاخص شهدای فتنه ۸۸ عذرخواهی کنید .و الا نقطه ننگی در کارنامه خود در ذهن مردم جنوب استان برجای خواهید گذاشت .

والسلام

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های جیرفت وعنبرآباد