یادواره باشکوه شهدای نیروی انتظامی شهرستان جیرفت برگزار شد / ۴۵ تصویر از یادواره


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل، عصر امروز پنجشنبه و در آخرین روز هفته ناجا، یادواره ۴۲ شهید سرافراز نیروی انتظامی شهرستان جیرفت همراه با گلباران قبور مطهر شهدا و با حضور خانواده معظم شهدا، کارکنان پلیس، مردم و مسئولین برگزار شد.

 

این مراسم از ساعت ۱۶ امروز در محل گلزار مطهر شهدای جیرفت برگزار و در ابتدای برنامه، کارکنان پلیس با اهدای شاخه گل و عطر افشانی قبور مطهر شهدا، یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند.
سرهنگ ماشاالله ملایی فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت که خود از یادگاران دوران دفاع مقدس است در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر و عرض خیر مقدم به همه حضار بالاخص خانواده های معظم شهدا، به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداخت.
سرهنگ ملائی گفت: شهیدان زنده اند و همه ما وظیفه داریم یاد و خاطره آنان را گرامی داریم و رهروان خوبی برای این عزیزان باشیم.
یحیی کمالی پور نماینده مردم شریف شهرستانهای جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: امنیت امروز نظام اسلامی مرهون فداکاریهای و خون پاک شهیدان است.
این مراسم با نوای گرم مداح اهل بیت سروان مرتضی دلیری از کارکنان پلیس و پخش نماهنگ شهدای انتظامی جیرفت پایان یافت.