کشتی گیر جیرفتی قهرمان کشور شد


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل، علی ناجی کشتی گیر جوان و آینده دار جیرفتی که به همراه تیم سیرجان در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور شرکت کرده بود با پیروزی در مقابل تمامی حریفان صاحب گردن آویز طلا شد .
ناجی در دیدار فینال که بصورت تیم به تیم انجام میشد در وزن ۸۲ کیلوگرم با اقتدار حریف خود از استان قزوین را ضربه فنی کرد و مقام قهرمانی کشور را ازآن خود کرد.

 

سیرجان قهرمان کشتی فرنگی جوانان کشور شد
رقابتهای کشتی فرنگی جوانان کشور با قهرمانی تیم سیرجان میزبان این مسابقات به پایان رسید.
مسابقات کشتی فرنگی جوانان کشور با حضور ۱۰۵ ورزشکار از استان های ایلام، خراسان جنوبی ، همدان، قزوین،چهارمحال و بختیاری، سیستان و وبلوچستان، زنجان، سمنان ، یزد، گلستان ، کرمان و جزیزه کیش در سالن هلال احمر سیرجان برگزار شد.
تیم کشتی فرنگی جوانان شهرستان سیرجان با کسب دو پیروزی مقابل تیم های خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان به مرحله نیمه نهایی این مسابقات صعود کرد و در این مرحله با کسب پیروزی مقابل تیم چهارمحال وبختیاری به فینال این دوره از مسابقات راه پیدا کرد.
کشتی گیران جوان سیرجانی در دیدار فینال طی یک دیدار نفس گیر مقابل تیم قدرتمند قزوین به برتری ۶ بر ۴ دست یافتند و مقام قهرمانی را ازآن خود کردند.
همچنین تیم های قزوین، گلستان و چهارمحال و بختیاری به ترتیب عناوین دوم تا چهارم رقابتهای کشتی فرنگی جوانان کشور را به خود اختصاص دادند.
لازم به ذکر است مسابقات کشتی فرنگی جوانان کشور در ده وزن به مدت دو روز در سالن هلال احمر شهرستان سیرجان برگزار شد.