. پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 28338 تاریخ انتشار : یکشنبه 23 مهر 1396 | 12:13 ب.ظ

مدير آموزش و پرورش شهرستان عنبرآباد:

فعالیت های حزبی و سیاسی سم مهلک برای نظام آموزشی محسوب می شود

به گزارش سایت کنارصندل ، مهران سنجری نیا صبح امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت:  مدارس این شهرستان و همکاران فرهنگی و آموزشی  از ابتدای مهرماه در سطح شهرستان ساماندهی شده اند. وی تصریح کرد: در انتخاب مدیران مدارس سعی نمودیم  که شایسته سالاری را در دستور کار قرار داده  و از افراد […]

به گزارش سایت کنارصندل ، مهران سنجری نیا صبح امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت:  مدارس این شهرستان و همکاران فرهنگی و آموزشی  از ابتدای مهرماه در سطح شهرستان ساماندهی شده اند.

وی تصریح کرد: در انتخاب مدیران مدارس سعی نمودیم  که شایسته سالاری را در دستور کار قرار داده  و از افراد کارآمد ، باتجربه و مورد تایید همکاران فرهنگی استفاده نماییم و خوشبختانه توانستیم  عدالت آموزشی را در بین مدارس ایجاد کنیم.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان عنبراباد خاطرنشان کرد: از نتایج این ساماندهی موفق، قبولی چشمگیر دانش آموزان در کنکور سراسری و استعداد های درخشان بوده است که از دور ترین مدارس این شهرستان ، دانش آموزان توانستند موفقیت های قابل توجهی را کسب نمایند.

سنجری نیا بیان داشت: فعالیت های حزبی و سیاسی در آموزش وپرورش هیچ نقشی نداشته و به عنوان سم مهلک برای نظام آموزشی محسوب می شود .

وی افزود: ورود بحث های سیاسی در آموزش وپرورش  ضربه جبران ناپذیری را به نظام  تعلیم وتربیت  وارد می نماید و هر کسی که  بخواهد به این مسائل دامن بزند به شدت برخورد می شود.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان عنبراباد عنوان کرد: باید از توانمندی ها ، تجربیات و همچنین پتانسیل های همکاران فرهنگی به نحو احسن استفاده شود وهمچنین در زمینه توسعه فضاهای آموزشی در سطح شهرستان اقدامات مناسب وچشمگیری صورت گرفته است.

سنجری نیا یادآور شد: با همکاری فرهنگیان و کارکنان ستادی این مجموعه بیش از ۲۰۰ میلیون ریال  جهت خرید لباس فرم مدارس  برای بیش از ۵۰۰  نفر از دانش آموز بی بضاعت عنبرآباد توزیع گردیده است و نیازمند مشارکت  خیران در راستای ایجاد فضای آموزشی مناسب هستیم.

وی همچنین در خصوص جذب نیروهای پیش دبستانی  اظهارداشت: با توجه به تشکیل کارگروهی متشکل از کمیته های مختلف  جهت بررسی امتیازات و مدارک افراد واجد الشرایط ومطابق دستورالعمل مربوطه، افرادی که بالاترین امتیاز را کسب نموده به اداره کل آموزش وپرورش استان کرمان معرفی نمودیم و تمام سعی و تلاش همکاران  بر این امر بوده است تا حقی ازفردی تضییع نگردد وعدالت در این خصوص اجرا و هیچ تخلفی در این زمینه صورت نپذیرفته است.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × سه =