نشست معارفه دانشجویان جدید الورود دانشگاه جیرفت برگزار شد


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل، نشست معارفه دانشجویان جدید الورود دانشگاه جیرفت با حضور هیئت رییسه، اعضای هیات علمی و دانشجویان جدید الورد برگزار شد.

دکتر برخوری معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه در این نشست ضمن تبریک به دانشجویان برای انتخاب این دانشگاه برای ادامه تحصیل گفت: مجموعه دانشگاه از اعضای هیات علمی، کارکنان و هیئت رییسه برآن هستند تا همه امکانات مورد نیاز شما را فراهم کنند تا شما در راه رسیدن به هدف خود مشکلی نداشته باشید و این مجموعه همیشه در کنار شما هستند.
دکتر برخوری تصریح کرد: همانگونه که برای رشد و پیشرفت شما تجهیزات جدید در دسترس شما قرار گرفته، رقابت برای دست یابی به فرصت های پیش رو نیز بیشتر شده است و لازمه پیروزی شما در این رقابت برنامه ریزی و سعی و تلاش در جهت رسیدن به هدف است.
وی با بیان این مطلب که یکی از دغدغه های همه جوانان در کشور اشتغال است بیان کرد: اگر کسی امروز با برنامه ریزی و هدف گام بردارد می تواند به شغل مد نظر خود دست یابند.
دکتر برخوری خاطرنشان کرد: امروز دنیای علم و پیشرفت علمی است، در این دنیا کسی پیشرفت می کند و به موفقیت دست می یابد که دانش خود را به داریی تبدیل کند که لازمه این مهم، امید، پشتکار و برنامه ریزی می باشد.
وی ادامه داد: برای دست یابی به هدف باید افق دید خود را بالا برد و فراتر از مرزهای کشور را دید و این مهم با امید به آینده و اراده قوی میسر می شود.
معاون آموزشی دانشگاه جیرفت افزود: دانشگاه جیرفت موفقیت های چشمگیری داشته و گواه این مدعا قبولی بالای دانشجویان در سنوات گذشته در مقاطع تحصیلات تکمیلی و کسب رتبه های برتر می باشد که نشان از آن دارد که زمینه پیشرفت و موفقیت فراهم است لذا تلاش و پشتکار شما را می طلبد.
وی خاطرنشان کرد: شما دانشجویان فصل نوینی از زندگی را تجربه می کنید و از این فرصت برای موفقیت بیشتر استفاده کنید.

 
در ادامه این نشست مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه با اشاره به جایگاه علم نزد خداوند گفت: کسانی که ایمان و دانش آنها با هم پیشرفت کرده باشد جایگاه بسیار بالایی نزد خداوند دارند.
حجت الاسلام شاهرخی با بیان این مطلب که شما دانشجویان به شهری قدم گذاشته اید که گهواره تمدن بشریت است خاطرنشان کرد: هیچ تمدنی بوجود نیامده و کشوری تمدن سازی نکرده است که مگر اینکه با علم تمدن سازی کرده باشد لذا مهمترین رکن هر تمدن علم آموزی بوده است.
وی ادامه داد: تمدنی که در جیرفت شاهد آن هستیم در راستای توجه به مقوله علم آموزی ایجاد شده و امروز ما به آن می بالیم.
وی با اشاره به انتظارات از دانشجویان جدیدالورود افزود: ایجاد انگیزه، برنامه ریزی راهبردی، نشاط و پویایی از مهمترین وظایف دانشجویان است و در همین راستا مجموعه دانشگاه همه توان خود را در راستای ایجاد فضای آرام برای رشد و پویایی شما به کار بسته است.
حجت الاسلام شاهرخی مهمترین مهارت های دوران دانشجویی را مدیریت زمان، حل مسئله، دوست یابی و بندگی خداوند دانست و بیان کرد: دانشجویان باید تلاش کنند در کنار کسب علم این مهارت ها را بیاموزند و استفاده و شرکت در برنامه های فرهنگی را در برنامه های خود داشته باشند.
در ادامه این نشست دکتر سجادی مدیر آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه برخی از ضوابط و مقررات آموزشی را به دانشجویان آموزش داد.

 
در این نشست که با حضور اعضای هیات علمی و دانشجویان جدید الورود برگزار شد و هدیه ای از طرف دانشگاه به دانشجویان اهدا شد.