بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه جیرفت در محکومیت سخنان ضدایرانی رئیس جمهور آمریکا


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به نام خدا
بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه جیرفت در محکومیت مواضع و سخنان دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا علیه ملت شریف ایران

در روزهای اخیر رجز خوانی دونالد ترامپ رییس جمهور بی ادب و گستاخ ایالات متحده آمریکا، علیه جمهوری اسلامی ایران و القای تصورات واهی و دورغین به ایران اسلامی در خصوص پایبند نبودن به برجام، در سخنانی گستاخانه و بی خردانه و به دور از تمام قواعد بین المللی، بار دیگر علیه جمهوری اسلامی ایران خط نشان کشید و هر آن چه لایق دولتمراران خود و هم کیشانشان بود را به ایران اسلامی نسبت داد.
آری سخنان توهین آمیز و سراسر اتهام ترامپ علیه ملت ایران بار دیگر پرده از چهره‌ی بزک شده‌ی استکبار برداشت و دست چدنی دشمن را از دستکش مخملین بیرون کشید و درستی و صحت رویکرد چهار دهه سیاست خارجی نظام جمهوری اسلامی و پیش بینی‌های دقیق رهبرحکیم انقلاب درآغاز و ادامه مذاکرات را بر همگان ثابت کرد. با این اقدام ترامپ، آخرین میخ بر تابوت اعتماد به امریکا و دولتمردان آن کوبیده شد و ملت قهرمان ایران را فارغ از هر جهت‌گیری سیاسی متحدتر از قبل در برابر زیاده خواهی‌های امریکا قرار داد.
پس از چهار دهه عمر پر برکت نظام جمهوری اسلامی ایران، علیرغم تمام تلاش‌های استکبار جهانی با هدف براندازی این نظام مردمی، توطئه‌ها یکی پس از دیگری شکست خورده و استکبار جهانی هر روز اعتبارش کمتر از قبل شده، اما افسوس که نمی‌خواهند از گذشته خود درس بگیرند.
ترامپ در اظهارات اخیرش با وقاحت تمام از کلمه جعلی خلیج عربی به جای خلیج همیشه فارس استفاده و در اظهاراتی تند ایران را به حمایت از تروریسم متهم کرد. این درحالی است که کمک کردن آمریکا به گروهک های تروریستی برای متشنج کردن منطقه برای منافع خودش بر هیچکس پوشیده نیست به گونه ای که ترامپ نیز خود در سخنان انتخاباتی اش این موضوع را اذعان داشت. علاوه بر این ترامپ سپاه پاسداران را که همواره بر علیه گروهک های تروریستی فعالیت داشته و برای ثبات امنیت منطقه ده ها و صد ها شهید داده است، گروه تروریستی خطاب کرده است.
دولتمردان آمریکایی و نطفه نامشروع آن‌ها که اسراییل می‌باشد خوب می‌دانند، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تنها مانع استوار و قوی دربرابر دست‌یابی به اهدافشان در منطقه خاورمیانه است، لذا دشمنی و بغض آن‌ها بر علیه فرزندان برومند و جان برکف ملّت در نیروهای مسلح به ‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طبیعی است.
آمریکا گمان می‌کند که با تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌تواند از رشد و بالندگی و تأثیرگذاری این نهاد برگرفته از انقلاب جلوگیری کند و به اهداف شوم خود در ایران و منطقه برسد، ولی ذهی خیال باطل، چرا که این مدعیان دورغین حقوق بشر، هنوز نتوانسته‌اند درک کنند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران یک نهاد مردمی است که با پشتوانه معنوی و راهبردی مقام معظم رهبری(دامت برکاته) تکیه بر ستون محکم اعتماد و اطمینان مردم ایران اسلامی و ظرفیت نیروی متخصص و متعهد داخلی دارد.
در خاتمه بسیج اساتید دانشگاه جیرفت ضمن محکوم کردن اظهارات بی شرمانه ترامپ، از مواضع شفاف رییس جمهور و سایر مسئولین دلسوز نظام درپاسخ به توهین‌های گستاخانه ترامپ تقدیر می‌نماید و آمادگی خود جهت ایستادگی در مقابل زیاده خواهی های استکبار جهانی و حمایت و پشتیبانی از هر نوع اقدام دولت جمهوری اسلامی در این خصوص در ظل رهنمودهای رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) را اعلام می نماید.

کانون بسیج اساتید دانشگاه جیرفت