. جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 28507 تاریخ انتشار : دوشنبه 1 آبان 1396 | 10:43 ق.ظ

برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا بدون مجوز قانونی در جیرفت

به گزارش سایت کنارصندل و به نقل از ایرنا رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا بدون مجوز قانونی در جیرفت خبر داد و گفت: این نمایشگاه بدون مجوز از کمیته برگزاری نمایشگاه ها برگزار می شود. محمود اسکندری نسب روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا […]

به گزارش سایت کنارصندل و به نقل از ایرنا رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا بدون مجوز قانونی در جیرفت خبر داد و گفت: این نمایشگاه بدون مجوز از کمیته برگزاری نمایشگاه ها برگزار می شود.

محمود اسکندری نسب روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: کمیته برگزاری نمایشگاه ها متشکل از نماینده سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، اتاق اصناف و فرمانداری جیرفت در مهرماه سال جاری برگزار شد و در این کمیته برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در جیرفت ممنوع شد.

وی اظهار کرد: اتاق اصناف شهرستان جیرفت بدون توجه به رای این کمیته در حال آمادگی برای برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در تاریخ ۳۰ مهرماه لغایت ۹ ابان ماه سال جاری در این شهرستان می باشد که این نمایشگاه فاقد مجوز می باشد.

وی به تبلیغات زیاد این نمایشگاه در شهر جیرفت به عنوان یک حربه برای جذب مردم اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه در قالب نمایشگاه پاییزه در حال برگزاری می باشد حال آنکه نمایشگاه پاییزه در شهریورماه قبل از شروع مدارس آغاز می شود لذا این نمایشگاه غیرقانونی است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان بیان کرد: با توجه به رکود حاکم بر بازار و حمایت از بازاریان برگزاری این نمایشگاه را غیرقانونی اعلام کردیم و به مسئولان شهرستان گزارش کردیم و تا کنون از برپایی این نمایشگاه خودداری نشده است.
وی مخالفت خود را با برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا اعلام کرد و گفت: در صورت برپایی این نمایشگاه مردم از خرید در این نمایشگاه خودداری کنند چرا که نظارتی بر برگزاری این نمایشگاه نیست.

وی افزود: در چنین نمایشگاه هایی که بدون نظارت و به صورت فراقانونی برگزار می شود کالاهای با کیفیت پایین و قیمّت های بالا عرضه می گردد بنابراین از مردم شریف جیرفت درخواست می گردد با عدم خرید از چنین نمایشگاههایی به این اعمال غیرقانونی که متاسفانه تنها در این شهر به وقوع می پیوندد، پاسخی قاطع دهند.

اسکندری ادامه داد: در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا وسایل با کیفیت پایین و قیمت ارزان ارایه می شود که این اجناس در شان مردم نمی باشند.
وی اظهار کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از نهادهای قانونی پیگیر این اعمال غیرقانونی است و امیدواریم متخلفین به سزای عمل خود برسند.

شهرستان جیرفت با ۲۸۰ هزار نفر جمعیت در فاصله ۲۳۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.

 

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =