. پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 28531 تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آبان 1396 | 15:49 ب.ظ

رئیس تامین اجتماعی عنبرآباد خبر داد:

باغداران و کارگران با پرداخت ماهیانه بین ۷۰تا ۱۰۰هزار تومان میتوانند از خدمات بیمه تامین اجتماعی بهرمند شوند

به گزارش سایت کنارصندل، علی مشایخی رئیس شعبه اقماری تامین اجتماعی عنبرآباد ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: بیش از یک هزار ششصد نفربیمه شدگان تامین اجتماعی شهرستان عنبرآباد هستند. وی افزود: از این تعداد بیش از هزار نفر بیمه شدگان باغداران ،کارگاهای صنعتی وغیره عستند و ۶۰۰نفردیگرمربوط به ادارات وشرکت های دولتی است. مشایخی […]

به گزارش سایت کنارصندل، علی مشایخی رئیس شعبه اقماری تامین اجتماعی عنبرآباد ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: بیش از یک هزار ششصد نفربیمه شدگان تامین اجتماعی شهرستان عنبرآباد هستند.

وی افزود: از این تعداد بیش از هزار نفر بیمه شدگان باغداران ،کارگاهای صنعتی وغیره عستند و ۶۰۰نفردیگرمربوط به ادارات وشرکت های دولتی است.

مشایخی عنوان کرد: حدود سه ماه شعبه اقماری عنبرآباد افتتاح شده است که طی این مدت بیش از هزار دفترچه تامین اعتبار تعویض و چاپ شده است.

وی اظهار داشت: ظرفیت بسیار خوبی در شعبه اقماری عنبرآباد وجود دارد که باغداران وکارگران ساختمانی می توانند تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار بگیرند.

مشایخی افزود: شغل اکثر مردم این منطقه کشاورزی است اما متاسفانه بیمه شدگان این حوزه بسیار اندک هستند و تنها ۲درصد از کشاورزان و کارگران عنبرآباد بیمه تامین اجتماعی هستند.

وی بیان داشت:باغداران حتی می توانند فرزندان خود را به عنوان کارگر باغ بیمه نمایند وهمچنین کارگران ساختمانی با مراجعه به فنی حرفه ای ، ثبت نام اینترنتی و دریافت کارت مهارت تحت پوشش قرار بگیرند.

 

رئیس شعبه اقماری تامین اجتماعی عنبرآباد خاطرنشان کرد: باغداران وکارگران با پرداخت ماهیانه بین ۷۰تا ۱۰۰هزارتومان از بیمه تامین اجتماعی بهرمند خواهند شد .

وی بیان داشت:از همه کسانی که شرایط بیمه را دارند به شعبه اقماری عنبرآباد مراجعه کنند بخصوص کشاورزان این منطقه که از جمعیت بالایی برخوردار هستند.

وی اظهارداشت: علاوه بر باغداران و کارگران ساختمانی ،اصحاب رسانه،هنرمندان،خادمین ثابت مساجدو…که شراط بیمه تامین اجتماعی رادارند به این شعبه مراجعه کنند تا بتوانند از مزایای بیمه در تمام طول عمر بهرمند شوند.

وی گفت:مردم بخصوص کشاورزان می توانند با ارائه مدارک لازم تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار بگیرند.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 16 =