. شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 28528 تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آبان 1396 | 15:27 ب.ظ

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت خبر داد:

قاتلین فراری که مدتی به خارج از کشور گریخته بودند، توسط پلیس آگاهی جیرفت دستگیر شدند

به گزارش سایت کنارصندل و به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان “جیرفت” از شناسایی و دستگیری ۲ نفرقاتل فراری توسط پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.   سرهنگ ” ماشاالله ملائی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت : در پی وقوع دو فقره قتل در اردیبهشت ماه سال […]

به گزارش سایت کنارصندل و به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان “جیرفت” از شناسایی و دستگیری ۲ نفرقاتل فراری توسط پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

 

سرهنگ ” ماشاالله ملائی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت : در پی وقوع دو فقره قتل در اردیبهشت ماه سال جاری، بلافاصله تیم ویژه پلیس شهرستان جهت بررسی موضوع به محل حادثه واقع در یکی از روستاهای اطراف شهرستان اعزام و در بررسی های اولیه مشخص شد زن و مردی جوان توسط فرد یا افرادی ناشناس با سلاح جنگی کلت مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به علت شدت جراحات وارده فوت کرده اند .

 

این مقام انتظامی تصریح کرد: با تحقیقات میدانی و بررسی های کارشناسانه مامورین در صحنه جرم و همچنین اظهارات اهالی محل، هویت دو ضارب شناسایی و دستگیری آنها در دستور کار پلیس قرار گرفت.

” ملائی ” بیان داشت: مشخص شد قاتلین پس از وقوع قتل سریعا به خارج از کشور متواری شده اند، لذا پرونده جهت رسیدگی به صورت ویژه در اختیار اکیپی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت، کاراگاهان پلیس با تلاش شبانه روزی چند ماهه و گسترش چتر اطلاعاتی خود، رد پای قاتلین را در یکی از کشورهای همسایه شناسایی و با استفاده از عناصر محلی و اقدامات ویژه فنی و تخصصی، قاتلین به داخل کشور هدایت و با اخذ مجوز قضایی و در یک اقدام ضربتی روز گذشته دستگیر و در بازجویی اولیه به بزه انتسابی اعتراف کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت درپایان گفت: به همه مخلین نظم و امنیت و برهم زنندگان آسایس و آرامش شهروندان هشدار جدی می دهم که برای حفظ نظم و امنیت و آرامش این مردم نجیب و شریف با همه توان، با هرگونه رفتار خلاف قانون با قاطعیت برخورد خواهیم کرد.

نظرات بینندگان:

  1. سلام.وبسایتتون خیلی خوب و مفیده.به کارتون ادامه بدین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − نه =