پیام مهندس عبدالرضا فلاح پس از معرفی به عنوان شهردار فاریاب


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل مهندس عبدالرضا فلاح پس از معارفه خود به عنوان شهردار شهر فاریاب پیامی به شرح زیر صادر کرد:

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و درود به روح شهدای انقلاب و جنگ، شهدای عزیز و گرانقدر شهرستان فاریاب بویژه سردار شهید حسین تاجیک و سردار شهید موسی یوسف زاده که عاشقانه جان خود را فدای اسلام نمودند تا امروز ما در آرامش و آسایش باشیم

 

خداوند متعال را شاکرم که توفیق خدمت گزاری به مردم شریف شهرستان فاریاب را برای اینجانب فراهم نمود.

ازنماینده محترم پنج گنج ،امام جمعه محترم وفرماندار محترم که همیشه پشتوانه بزرگی برای مردم ولایتمدار شهرستان فاریاب بودند و از اعتماد اعضای محترم شورای اسلامی شهر فاریاب نهایت تشکر را دارم و امیدوارم به لطف خداوند متعال بتوانم از عهده این مسئولیت بزرگ به نحو احسن برآیم.

 

به همه ی مردم شریف شهرستان فاریاب متعهد می‌شوم که نهایت تلاش و کوشش خود را برای پیشبرد برنامه‌های تعیین شده که در راستای پیشرفت، آبادانی و اعتلای شهر فاریاب طرح‌ریزی شده است، به کار خواهم بست.

مردم عزیزشهر فاریاب، شما با رأی خود به اعضای منتخب شورا اعتماد کردید و این بزرگوارن نیز با لطف و درایت این وظیفه سنگین را که البته مایه‌ مباهات خود می‌دانم به بنده محول کرده‌اند، به یاری آن یکتای بی‌همتا، تمام ظرفیت و توان خود را به کار خواهم بست تا ثابت کنم که شایستگی سپردن این وظیفه مهم را داشته‌ام.

در همین ابتدای کار از تمام مردم عزیزان اعم از بازاریان، دانشجویان، کشاورزان، فرهنگیان و سایر اقشار دعوت میکنم که در این راه، همراه بنده باشید تا بتوانیم آینده‌ای درخشان برای شهر فاریاب رقم بزنیم. إن‌شاءالله.

با سپاس فراوان ، عبدالرضا فلاح شهردار فاریاب