گفتگو با عکاس جوان مدلینگ در جنوب کرمان


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل، نگاه تیز بین ، نو آوری ، خلق و ثبت صحنه های جدید ، دریچه ای نو از حرفه ی عکاسی را به روی او گشود.

 

مجید دهقانپور متولد اردیبهشت ماه ۱۳۶۹ ، لیسانس نرم افزار ، عکاس و اِدیتور .

عکاسی را از سال ۱۳۸۹ بصورت مبتدی آغاز و اکنون بصورت حرفه ای در شاخه های عکاسی:پرتره ، کودک و فضای باز ، مدلینگ و ویرایش عکس فعالیت می کند . ابتدای راه ، در زمینه ی گردشگری در مسابقه ی عکاسی طبیعت و حیوانات در مسابقه کشوری استودیو تهران با ثبت عکسی از طبیعت ، مقام اول را کسب کرد.

یک هنرمند همیشه در جستجوی فضایی نو و متفاوت می باشد.پس از گذراندن دوره های تخصصی و عکاسی و نور پردازی در تهران و آستارا و راه اندازی آتلیه عکاسی سیب ، عکاسی پرتره و مدلینگ را بصورت حرفه ای آغاز کرد.یک سبک از عکاسی که با پرورش و توسعه ی آن در منطقه ، می توان آینده ی خوبی را بصورت یک حرفه و صنعت برای آن در نظر گرفت.

 

مجید دهقانپور درباره عکاسی مدلینگ اینطور می گوید: این یک شاخه ی جالب و پر محتوا از عکاسی است که به نوعی عکاسی تبلیغاتی نیز محسوب می شود.
اساس این کار در عکاسی مدلینگ درباره لباس ، مد و زیبایی است و لوکیشن در این شاخه مهم است.عکاس جوان مدلینگ اشاره کرد: امروز با پیشرفت صنعت مدلینگ در کنار عکاسی می توان در جهت پیشبرد تبلیغات ، بازار یابی و فروش برند ها از این شاخه استفاده برد.منطقه جنوب کرمان از منظر این عکاس جوان با داشتن لوکیشن های بکر و متنوع و سرمایه گذاری در این حوزه ، می تواند به یک قطب حرفه ای عکاسی مدلینگ در کشور تبدیل شود.

عکاس خوش ذوق جیرفتی سال ۱۳۹۳ در شاخه پرتره و کلاسیک در مسابقه عکس که در تهران برگزار شد ، موفق به کسب مقام سوم در مقام پرتره ، سیاه و سفید گردید.

امید است با توجه ویژه به صنعت عکاسی و شاخه های مختلف آن ، آموزش این حرفه و نیز پرورش استعداد های نهفته ، قدم های موثری در حوزه عکاسی ، عکاسی مدلینگ و طبیعت برداشته شود.