. جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 28570 تاریخ انتشار : دوشنبه 8 آبان 1396 | 06:34 ق.ظ

چهارمین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای دبیرستان نمونه ابرار جیرفت افتتاح شد / تصاویر

به گزارش سایت کنارصندل، روز گذشته مراسم افتتاحیه چهارمین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای دبیرستان دوره دوم نمونه ابرار جیرفت با حضور جمعی از مسئولین استان و شهرستان برگزار شد. این مراسم با روشن شدن مشعل المپیاد توسط یکی از دانش آموزان آموزشگاه آغاز شد و در ادامه برنامه ها با قرائت سوگندنامه؛ نمایش حرکات […]

به گزارش سایت کنارصندل، روز گذشته مراسم افتتاحیه چهارمین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای دبیرستان دوره دوم نمونه ابرار جیرفت با حضور جمعی از مسئولین استان و شهرستان برگزار شد.

این مراسم با روشن شدن مشعل المپیاد توسط یکی از دانش آموزان آموزشگاه آغاز شد و در ادامه برنامه ها با قرائت سوگندنامه؛ نمایش حرکات رزمی، اجرای ارم المپیک و رژه تیم های شرکت کننده به پایان رسید.

در ادامه این مراسم هاشم زاده تقی رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان به نقش مهم ورزش در سلامت افراد و جامعه اشاره کرد و گفت : ورزش ضامن سلامت جامعه می باشد و با توجه به زندگی ماشینی امروزی و کم تحرکی افراد همه ما نیازمند ورزش کردن در طول روز هستیم و با اختصاص دادن زمانی هر چند کوتاه به ورزش سلامتی خود را تضمین کنیم.

وی ضمن تشکر از مسئولین آموزشگاه نمونه ابرار و کارشناسی تربیت بدنی به نقش پررنگ و فعال تربیت بدنی آموزش و پرورش جیرفت در سطح استان اشاره کرد و افزود : کارشناسی تربیت بدنی آموزشگاههای جیرفت یکی از موفق ترین ها در سطح استان می باشد و هر ساله دانش آموزان ورزشکار جیرفتی در مسابقات استانی و کشوری خوش درخشیده و با کسب مدالهای رنگارنگ باعث افتخار استان بوده اند.

در ادامه این مراسم هادی ابراهیمی کارشناس تربیت بدنی آموزش و پرورش جیرفت ضمن خیرمقدم به حاضرین در این مراسم گفت: المپیاد ورزشی یک طرح مدرسه محور است که با مشارکت مدیران، دانش آموزان و اولیا اجرا می شود و هدف از برگزاری این المپیادها جذب حداکثری و نقش آفرینی دانش آموزان در فعالیت های ورزشی ، ایجاد شور ونشاط در مدرسه، کشف استعدادهای ورزشی و جذب کمک های اولیا و مربیان می باشد.

کارشناس مسئول تربیت بدنی آموزش و پرورش جیرفت در ادامه بیان داشت: شهرستان جیرفت پتانسیل بسیار خوبی در اکثر رشته های ورزشی دارد و علی رغم کمبود امکانات دانش آموزان ورزشکار جیرفت هر ساله در مسابقات استانی و کشوری خوش درخشیده و با کسب عناوین برتر برای شهرستان و استان افتخارآفرینی کرده اند.

وی همچنین برای پیشبرد و موفقیت بیشتر دانش آموزان ورزشکار شهرستان در مسابقات خواستار اختصاص امکانات بیشتر از طرف مسئولان تربیت بدنی آموزش و پرورش استان شد.

ابراهیمی در پایان یادآور شد: ما اول عادت هایمان را می سازیم و بعد عادت هایمان ما را می سازنند، پس بیایید ورزش را بعنوان یک عادت در زندگیمان تبدیل کنیم تا شاهد جامعه ای سالم و بانشاط باشیم.

لازم به ذکر است: در ابتدای این مراسم مریم مشایخی مدیر دبیرستان نمونه ابرار ضمن خیرمقدم به حاضرین از تلاش و همکاری عوامل آموزشگاه در جهت هر چه بهتر برگزار شدن این المپیاد تقدیر و تشکر کرد.

از نکات حائز اهمیت افتتاحیه چهارمین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای دبیرستان نمونه ابرار می توان به اجرای منظم برنامه ها توسط دانش آموزان اشاره کرد که این امر را باید نتیجه زحمات عوامل مدرسه به ویژه شهین محسنی دبیر تربیت بدنی دانست.
گزارش از: محمدرضا صالحی

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − شانزده =