. جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 28679 تاریخ انتشار : دوشنبه 8 آبان 1396 | 12:15 ب.ظ

هشتمین جشنواره شعر فارسی یامان ولایت در جیرفت با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد/تصاویر

. به گزارش کنارصندل، علیجان سلیمانی دبیر این جشنواره گفت: این جشنواره هر سال به بهانه تبعید مقام معظم رهبری در دوران ستم شاهی به جیرفت در این شهرستان برگزار می ‌شود. وی تصریح کرد:۱۴۰۰اثر در دو بخش ایثار و شهادت، ولایت ورهبری به دبیرخانه این جشنواره رسیده است، از این تعداد  ۳۴ اثر نهایی […]

. به گزارش کنارصندل، علیجان سلیمانی دبیر این جشنواره گفت: این جشنواره هر سال به بهانه تبعید مقام معظم رهبری در دوران ستم شاهی به جیرفت در این شهرستان برگزار می ‌شود.

وی تصریح کرد:۱۴۰۰اثر در دو بخش ایثار و شهادت، ولایت ورهبری به دبیرخانه این جشنواره رسیده است، از این تعداد  ۳۴ اثر نهایی و به مرحله پایانی راه یافت.

وی افزود:همچنین از بین۳۴اثر نهایی ۶اثر انتخاب شد که ۳اثر در بخش ولایت و رهبری و ۳اثر در بخش ایثار و شهادت برگزیده شدند.

سلیمانی ادامه داد:در بخش ولایت و رهبری محمد زارعی از استان مرکزی، رضا نیکوکار از رشت و سعید سالمی از جنوب کرمان نفر اول تا سوم شدند.

وی افزود:همچنین در بخش ایثار و شهادت محمد زارعی از استان مرکزی، محسن کاویانی از استان قم و اسماعیل ملایی از جنوب کرمان نفر اول تا سوم شدند.

 

سلیمانی بیان کرد:در این جشنواره ۹نیز نفر از جنوب استان کرمان بعنوان نفرات برگزیده این جشنواره مشخص شدند و لوح یادبود و هدایایی دریافت کردند

تصاویر : محمدرضا براهام

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =