. پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 28717 تاریخ انتشار : دوشنبه 15 آبان 1396 | 06:28 ق.ظ

به همت بسيج دانشجويی:

همایش اسکتبار ستیزی در دانشگاه های شهرستان جیرفت برگزار شد .

به گزارش سایت کنارصندل، به همت بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت و همکاری نهاد نمایندگی استانی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها ،روسا ، معاونین و مدیران فرهنگی دانشگاه ها همایش استکبار ستیزی و مرگ بر آمریکا در دانشگاه های شهرستان جیرفت با حضور حضرت آیت الله دکتر امان الله علیمرادی نماینده محترم مردم استان کرمان […]

به گزارش سایت کنارصندل، به همت بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت و همکاری نهاد نمایندگی استانی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها ،روسا ، معاونین و مدیران فرهنگی دانشگاه ها همایش استکبار ستیزی و مرگ بر آمریکا در دانشگاه های شهرستان جیرفت با حضور حضرت آیت الله دکتر امان الله علیمرادی نماینده محترم مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ، حجت السلام و المسلمین دکتر سعادت فر امام جمعه جیرفت وجمعی از مسئولین شهرستان جیرفت ، دانشجویان و اساتید و کارکنان در مراکز دانشگاهی جیرفت برگزار شد.

 

آیت الله دکتر علیمرادی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با تبیین روش و منش اسکتبار ستیزی گفت : بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی ( ره ) در روش استکبارستیزی را از جد بزرگوارش امام حسین ( ع ) آموخت و در مقابل کسانی که در برابر دین خدا ایستادند جان پاک خود را فدا کرد و راه حق را به همگان نشان داد.

 

آیت الله علیمرادی عضو مجلس خبرگان رهبری افزود : روز ملی استکبار بدین معنا نیست که ملت ایران به عنوان یک حادثه تاریخی از آن یاد کند بلکه این روز را یک نماد از روشنگری ملت ایران است

ایت الله علیمرادی رئیس دانشگاه آزاداسلامی رفسنجان گفت : استکبار ستیزی ریشه در انسانیت ، دیانت ملت شریف ایران دارد و این ملت با مبنای صریح قرآن در برابر ظلم ستیزی مسکتبرین جهان تاکنون ایستاده است.

 

وی یاداور شد : امام بزرگوار در ماجرای خاری و ذلت و سرافکندگی لایحه کاپیتالسیون بر مبنای قران کریم که می فرماید خدا برای کافر بر مسلمین راه و سلطه قرار نداده است بر علیه شاه فریاد زد و حرکت انقلابی صورت داد.

 

آیت الله علیمرادی نماینده استان کرمان در مجلس خبرگان گفت : منشا تمام بدبختی های ما آمریکاست ، امریکا از هر ستم و ظلم نسبت به این ملت کوتاهی نکرد و هر جای این دنیا یک جنگ اندوزی ، فساد ، باشد دست شیطنت امیز امریکا وجود دارد .

ایشان خاطر نشان کرد : همه حق طلبان دنیا دست وحدت به یکدیگر دهند و یک سپاه عظیم ، هماهنگ اسکتبار ستیز به وجود بیاورند تا ریشه ظلم برچیده شود.

 

دکتر علیمرادی گفت : امریکا جنایت کار با جنگ نرم تصمیم دارد همت ، انگیزه ، پشتکار جوان مومن و مسلمان ایران اسلامی را هدف قرار داده است تا این همت والا را از جوانان ما دور کند و در مقابل این جنایت کاری ها یک مبارزه همه جانبه نیاز دارد

وی گفت : جوان مسلمان ایرانی باید قوت اخلاقی داشته باشد ، روح پاک خود را آلوده گناه نکند ، جوانان ما امروز باید نام آور خوبی ها باشند.

 

دکتر امان الله علیمرادی نماینده مجلس خبرگان رهبری افزود : جوانان دانشجو و انقلابی ما مبارزه با اسکتبار و ظلم ستیزی را تا برچیده شدن نام آنها از کره زمین ادامه خواهد داد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − 5 =