. سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 28812 تاریخ انتشار : دوشنبه 22 آبان 1396 | 22:37 ب.ظ

رئیس سازمان انتقال خون جیرفت خبر داد:

۸۰واحد خون از جنوب کرمان، به حادثه دیدگان زلزله غرب کشور ارسال شد

به گزارش سایت کنارصندل، علی بهزادی رئیس سازمان انتقال خون جیرفت گفت:۸۰واحد خون از سازمان انتقال خون جیرفت، برای حادثه دیدگان کرمانشاه آماده ارسال به شبکه خون‌رسانی کشور است. بهزادی رئیس سازمان انتقال خون شهرستان جیرفت ضمن تسلیت به بازماندگان حادثه دیده در کرمانشاه و عموم مردم ایران، ساعتی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار ما […]

به گزارش سایت کنارصندل، علی بهزادی رئیس سازمان انتقال خون جیرفت گفت:۸۰واحد خون از سازمان انتقال خون جیرفت، برای حادثه دیدگان کرمانشاه آماده ارسال به شبکه خون‌رسانی کشور است.

بهزادی رئیس سازمان انتقال خون شهرستان جیرفت ضمن تسلیت به بازماندگان حادثه دیده در کرمانشاه و عموم مردم ایران، ساعتی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت:شنیدن خبر زلزله در استان کرمانشاه بسیار تأسف بار بود،وباتوجه به شرایط بحرانی که برای زلزله زدگان بوجود آمده، اعلام نیاز به گروه خونی o از طرف سازمان انتقال خون کشور به تمامی مراکز استان ها انجام شد.

 

وی افزود: با توجه به شرایط بحرانی موجود، سازمان انتقال خون شهرستان طبق برنامه ریزی ،صبح امروز یک تیم سیار را ،برای گرفتن خون اهداکنندگان، در شهرستان کهنوج مستقر کرد.

 

بهزادی با اشاره به اینکه جنوب کرمان، تنها دارای یک مرکز انتقال خون است تصریح کرد: صبح امروز با استقرار تیم سیار انتقال خون درکهنوج ۵۰ واحد و در مرکز انتقال خون شهرستان جیرفت ۳۰واحد خون توسط اهداکنندگان در این مرکز دریافت شد.

 

رئیس سازمان انتقال خون جیرفت اظهار کرد:در حال حاضر آزمایش غربالگری برای ۸۰ واحد خون دریافتی انجام نشده و فردا به محض دریافت جواب غربالگری در این مرکز،از طریق اداره کل انتقال خون استان کرمان به شبکه خون‌رسانی کشور تحویل داده می شود.

 

علی بهزادی افزود:باتوجه به اعلام نیاز به گروه خونی o،از طرف سازمان انتقال خون کشور، اولویت اهدا خون با افرادی است که دارای گروه خونی o هستند، و از مردم تقاضا داریم درصورتی که از گروه خونی خود مطلع هستند وهیچ گونه مطابقتی با اعلام نیاز سازمان ندارد فعلا به مراکز انتقال خون مراجعه نکنند.

 

رئیس سازمان انتقال خون جیرفت با تاکید به تمامی اهداکنندگان خون اظهار کرد:افراد دارای گروه خونی o و افرادی که از گروه خونی خود مطلع نیستند، می توانند، ازفردا ساعت ۷:۳۰ تا ۱بعداظهر و همچنین عصر از ساعت ۳ تا ۶ به مرکز انتقال خون شهرستان جیرفت واقع در خیابان شفا بعداز بیمارستان امام خمینی مراجعه کنند.

مژگان سنجری، خبرنگار جیرفت

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =