. جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 28818 تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آبان 1396 | 13:58 ب.ظ

فرمانده انتظامی شهرستان رودبارجنوب خبر داد:

قاتل فراری که از ۳ ماه پیش به اتهام قتل تحت تعقیب بود دستگیر شد

به گزارش سایت کنارصندل، سرهنگ رضا فیروزبخت فرمانده انتظامی شهرستان رودبار جنوب گفت: با هوشیاری و اقدامات اطلاعاتی ماموران دایره جنایی پلیس آگاهی شهرستان ، قاتل فراری که از ۳ ماه پیش به اتهام قتل تحت تعقیب بود دستگیر شد.   سرهنگ فیروز بخت در تشریح جزئیات این خبرگفت: در اواخر مردادماه سال جاری طی […]

به گزارش سایت کنارصندل، سرهنگ رضا فیروزبخت فرمانده انتظامی شهرستان رودبار جنوب گفت: با هوشیاری و اقدامات اطلاعاتی ماموران دایره جنایی پلیس آگاهی شهرستان ، قاتل فراری که از ۳ ماه پیش به اتهام قتل تحت تعقیب بود دستگیر شد.

 

سرهنگ فیروز بخت در تشریح جزئیات این خبرگفت: در اواخر مردادماه سال جاری طی تماس تلفنی عوامل نگهبانی بیمارستان سیدالشهدا رودبارجنوب با سامانه فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی کشف یک جسد در اطراف بیمارستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

وی افزود: به علت فرار قاتل به شهرستانهای مختلف و تغیر متوالی محل اختفای وی اقدامات پلیسی جهت شناسایی و دستگیری وی با کندی صورت میگرفت.

 

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: سرانجام بعد از سه ماه کار اطلاعاتی و استفاده از منابع محلی و بانکهای اطلاعاتی در نهایت محل اختفای متهم در استان فارس شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه وی را در سطح شهرستان شیراز دستگیر کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان رودبارجنوب در پایان اظهار داشت: پلیس به هیچ وجه اجازه جولان دادن به هنجار شکنان و مخلین نظم و امنیت را نخواهد داد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =