کشف ۴۵ فقره سرقت و دستگیری ۱۶ سارق در نتیجه اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در جیرفت


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ماشاالله ملایی فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت از کشف ۴۵ فقره سرقت و دستگیری ۱۶ سارق در نتیجه اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در طول هفته گذشته خبر داد و گفت: پلیس شهرستان جیرفت با برنامه‌ریزی های مدون، برخورد با برهم ‌زنندگان نظم و امنیت عمومی را در جهت افزایش رضایت شهروندان از عملکرد پلیس به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داده است.

 

وی افزود: در این راستا طی یک هفته گذشته ،طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف دستگیری متهمین تحت تعقیب، اراذل و اوباش ، دستگیری سارقین و کشف اموال سرقتی در سطح شهرستان اجرا شد.

 

این مقام انتظامی اظهار داشت: در نتیجه تیم های تلفیقی این فرماندهی در کلانتری و پاسگاهها و پلیسهای تخصصی با هماهنگی مقام قضایی، محل اختفای متهمین و هنجارشکنان اجتماعی را شناسایی و در عملیاتی منسجم ۵۲ نفر متهم تحت تعقیب دستگاه قضایی را دستگیر کردند. همچنین در این مدت ۴۵ فقره سرقت کشف و ۱۶ سارق نیز دستگیر شد.

 

ملایی توقیف ۲۷ دستگاه خودرو متخلف و امحاء شیشه دودی ۱۹ دستگاه خودرو را از دیگر دستاوردهای این طرح یک هفته ای عنوان کرد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت در پایان با تأکید بر اجرای طرح های مختلف پلیسی به صورت محسوس و نامحسوس در سطح شهرستان خاطرنشان کرد: مشارکت مردم در ثبات امنیت نقشی کلیدی دارد و هر چه پیوند بین مردم و پلیس قویتر باشد امنیت حاصل از آن ملموس تر و پایدار تر خواهد بود.