مسابقه آزاد تنیس روی میز جنوب استان کرمان با برتری هادی شفیعی به اتمام رسید


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل، سلحشور سالاری رئیس اداره ورزش و جوانان جیرفت از برگزاری مسابقات آزاد تنیس روی میز جنوب استان کرمان در جیرفت خبر داد و گفت: این مسابقه با برتری هادی شفیعی مجاز به پایان رسید.

سالاری شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این مسابقه آزاد(اپن) تنیس روی میز ۳۲ نفر شرکت کننده از شهرستان های جنوب استان کرمان و یک شرکت کننده از استان فارس در ۴ گروه ۸ نفری با هم به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: در پایان این مسابقات به ترتیب هادی شفیعی مجاز، صالح امیری و احسان بحرآسمانی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
رییس اداره ورزش و جوانان جیرفت اظهار کرد: نفرات برتر این مسابقات جوایز خود را برای کمک به زلزله زدگان غرب کشور اهداء کردند.

وی تصریح کرد: مسابقات آزاد تنیس روی میز جنوب استان کرمان با هدف ارتقاء ورزش تنیس روی میز این منطقه برگزار شد.

سالاری بیان کرد: تقویت هوش و حافظه، افزایش تمرکز و دقت، جلوگیری از بیماری آلزایمر، تقویت قوه بینایی و دید و درگیری بودن تمام اعضا وجوارح بدن در این ورزش از ویژگی های ورزش تنیس روی میز است.

 

وی با بیان اینکه تنیس روی میز اولین رشته سرعتی در بین رشته های راکتی دنیاست، خاطرنشان کرد: فعالیت همزمان ۲ نیمکره مغز، دومین رشته سخت ورزشی به لحاظ وضعیت بدنی(بعد از پرش با نیزه)، پر جمعیت ترین رشته ورزشی، رشته ای به اندازه یک وزنه بردار قدرت، یک دونده سرعت، یک ژیمناستیک انعطاف و شطرنجی با ۱۶۰ کیلومتر در ساعت از دیگر محاسن ورزش تنیس روی میز می باشد.

تنیس روی میز توسط فدراسیون جهانی تنیس روی میز که در سال ۱۹۲۶ تأسیس شد، اداره می‌شود و
از سال ۱۹۸۸ تنیس روی میز به ورزش‌های المپیک اضافه شد.
۲۳ هیات ورزشی فعال با هفت هزار وزشکار در شهرستان جیرفت سازماندهی شده اند.