. پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 28837 تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 آبان 1396 | 06:35 ق.ظ

کابوس عقربها در جنوب کرمان پایانی ندارد

به گزارش سایت کنارصندل، بهروزمحمدی در شمار چهل و شش نشریه استدلال نوشت: جنوب کرمان، عقرب ها، پادزهر، قصور پزشکی، ضعف مسئولان، مرگ کودکان، نمایندگان جنوبی، سکوت رسانه ها و ده ها عنوان دیگر را می توان در سر فصل این داستان غم انگیز آورد.   در طی چند ماه اخیر کودکان مظلوم جنوبی بر […]

به گزارش سایت کنارصندل، بهروزمحمدی در شمار چهل و شش نشریه استدلال نوشت:

جنوب کرمان، عقرب ها، پادزهر، قصور پزشکی، ضعف مسئولان، مرگ کودکان، نمایندگان جنوبی، سکوت رسانه ها و ده ها عنوان دیگر را می توان در سر فصل این داستان غم انگیز آورد.

 

در طی چند ماه اخیر کودکان مظلوم جنوبی بر اثر ضعف مسئولان پر پر شده و خانواده هایشان را عزادارکرده اند.
جای تاسف است که کودکان مظلوم، محروم جنوب کرمان بر اثر بی تدبیری مسئولان، سیاسی بازی و سکوت رسانه های مجیزگو جان می دهند و این فاجعه همچنان تداوم دارد.

 

در کجای دنیا سراغ داریم که کودکان محروم اینگونه جان دهند؟ تا کی باید پدر و مادران داغدار شوند؟
آری وقتی حوزه بهداشت و درمان منطقه رنگ و بوی سیاسی می گیرد و انتخاب ها در این حوزه سیاسی است انتظاری نیست که وضعیت بهداشت و درمان سامان یابد.

وقتی نماینده پنج شهرستان جنوبی که عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس است و کمتر اعتراضی در این رابطه دارد باید کودکان ما اینگونه پرپر شوند.

وقتی شمار زیاد رسانه های مجیزگو بخاطر دریافت آگهی و رپرتاژ از دانشگاه علوم پزشکی رسالت قلم را زیر پا می گذارند، باید کودکان ما اینگونه قربانی شوند.

وقتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی سیاست و مسائل دیگر را در انتخاب مدیران این حوزه در اولویت قرار می دهد نباید انتظار شکوفایی در این حوزه را داشت.

وقتی پزشک به وظیفه خود عمل نمی کند باید انتظار داشت که کودکان معصوم اینگونه جان دهند.

وقتی مجموعه علوم پزشکی و وزارت مطبوع نمی تواند با یک تحقیق کامل و کارشناسی دقیق در خصوص عقرب های جنوب کرمان به این فاجعه خاتمه دهد باید منتظر قربانی های دیگر بود.

وقتی نمایندگان جنوب کرمان در مجلس شورای اسلامی بجای اینکه در صدد رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان باشند ، در راهروهای وزارتخانه به دنبال گرفتن پست معاونت و … برای دوستان خود هستند باید این اتفاقات ناگوار رخ دهد.

وقتی من خبرنگار بجای اینکه واقعیت ها را منعکس کنم، تیترهای کذایی، دروغ و غیرقابل باور را در حمایت از علوم پزشکی منتشر می کنم معلوم است که رئیس و مجموعه علوم پزشکی ابایی از رسانه ای شدن مشکلات این حوزه ندارند.

وقتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بجای اینکه روابط عمومی را انتخاب کند تا پاسخگوی رسانه ها باشد، روابط عمومی حاشیه دار را علی رغم میل باطنی ابقاء می کند باید روحیه پاسخگویی در این رابطه نباشد.

وقتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی در انتخاب مدیران دانشگاه افرادی را که هیچ وجهه اجتماعی در بین مردم را ندارند با پست های ساختگی و فرمایشی به قدرت می رساند باید این اوضاع نابسامان در علوم پزشکی رخ دهد.

وقتی عقرب ها به بی عرضگی مسئولان پی برده اند باید کودکان ما سپر بلا شوند.

وقتی نظارت کامل بر مجموعه علوم پزشکی و مراکز درمانی تحت امر نباشد باید به دلیل سهل انگاری پزشک، کودک معصوم منوجانی جان دهد.
انگار که رئیس جدید علوم پزشکی از سرنوشت رئیس سابق درس نگرفته است که این گونه عمل می کند و باید منتظر نشست تا دید که متولیان امر چه پاسخ قانع کننده ای در این رابطه خواهند داد.

 

نشریه استدلال آماده دریافت پاسخی شفاف و صریح در خصوص موارد مطرح شده در راستای تنویر افکار عمومی است.

استدلال شماره۴۶

 

نظرات بینندگان:

  1. ss گفت:

    عقربها هم برای شما شدن نون و آب… بخواهید پاچه هر عکس رو بگیرین فوری یاد عقرب میفتین.. یه جوری هم از سوز دل مینویسین که هر کی نفهمه فکر میکنه واقعا دلتون برای مردم میسوزه.. نمیدونه شما هم درگیر همنون آگهی و .. هستین… خدا همه ما را هدایت کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 11 =