دکتر اسلامی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی جیرفت معرفی شد / تصاویر


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل، طی مراسمی که روز شنبه ۲۷آبان با حضور اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت و دکتر محمود آقاجانی رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان برگزار شد، دکتر اسماعیل اسلامی با حکم دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت معرفی و از زحمات دکتر خاتم ساز ریاست سابق تجلیل شد.

 

دکتر اسماعیل اسلامی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت در مراسم معارفه خود گفت : خداوند متعال را شکر گزارم بار دیگر توفیق خدمتگزاری را در قامتی دیگر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت با حسن اعتماد جناب اقای دکتر منظری توکلی ریاست محترم دانشگاه ازاد استان کرمان ایجاد شد مراتب شکرگزاری و تشکر را اعلام میدارم.

 

دکتر اسلامی سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت افزود : از همه روسا پیشین دانشگاه از ابتدا تا کنون که در جهت رشد و بالندگی این دانشگاه تلاش کردند و زحمت کشیدند تشکر میکنم و در ادامه راهشان در جهت ارتقا و پیشرفت دانشگاه گام خواهم برداشت.

 

دکتر اسلامی در این مراسم تحقق نشاط معنوی و نشاط علمی مورد تأکید رهبر انقلاب اسلامی را سرلوحه امور خود عنوان کرد و اظهار داشت: دانشگاه محل دین است و اگر فضای علمی دانشگاه به اوج برسد اما فضای معنوی آن ارتقاء پیدا نکند نمی توان با این شرایط به اهداف نظام جمهوری اسلامی دست پیدا کرد.

 

وی افزود : دانشگاه باید منشا همه تحولات و موتور محرک پیشرفت و توسعه ایران اسلامی و محل تربیت نیروهای مومن و انقلابی باشد.

 

دکتر اسماعیل اسلامی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت یاداور شد و گفت : انسان سازی و ایجاد تحول و مقابله با انحرافات از رسالتهای اصلی دانشگاه می باشد و باید مورد توجه قرار گیرد و برای تحقق این رسالتها همواره از هیچ تلاش دریغ نمیکنم.

 

دکتر اسلامی با بیان اینکه در اصول موضوعه تغییر در دانشگاه آزاد اسلامی، منویات رهبری را مدنظر قرار می دهیم، گفت: ‌تنظیم رابطه متقابل تحصیل با اشتغال، جهت گیری علمی،‌ نیازسنجی علمی و سرمایه گذاری بر دانش مورد نیاز کشور، عدم کاهش سرعت پیشرفت علمی کشور و برنامه ریزی و حرکت دانشگاه در جهت نقش آفرینی برای ایجاد تمدن اسلامی ۵ اصلی است که برگرفته از منویات رهبری است و ما نیز آن را مدنظر قرار می دهیم.

 

سرپرست دانشگاه ازاد اسلامی واحد جیرفت با تاکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری دنیا حذف شدنی نیست، تصریح کرد:دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه دنیا از حیث داشتن جمعیت علمی حذف نمی شود ولیکن باید تهدید را به فرصت تبدیل کنیم و به تغییر و تحول سازمانی در ابعاد مختلف بیاندیشیم. جمهوری اسلامی ایران در یک دهه در کنار کشورهایی مثل ،هند، اندونزی و … که جزء کشورهای نوظهور اقتصادی دنیا مطرح هستند، توانست جز پنج کشور توسعه علم باشد.

 

دکتر اسماعیل اسلامی در ارائه برنامه های خود را در واحد جیرفت تصریح کرد : استفاده از همه ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در واحد با بررسی و مطالعات دقیق و همفکری با اساتید مجرب در حوزه های مربوطه ، معرفی ظرفیت های علمی ، آموزشی ، پژوهشی ، اقتصادی و فنی دانشگاه به مراکز و بخشهای دولتی و خصوصی و انعقاد تفاهم نامه همکاری در راستای کسب درآمد های غیر شهریه ای ، احداث مجتمع گلخانه ای ۵٠ هکتاری در مزرعه خضرآباد ، توجه به رفاه و معیشت کارکنان و اعضای هئیت علمی ، ایجاد طرح های زود بازده اقتصادی ، کیفی سازی آموزش دانشگاه در اولویت کاری اینجانب خواهد بود .

 

دکتر اسماعیل اسلامی تصریح کرد : بنده برای توسعه دانشگاه تمام تلاش خود را با استفاده از تمام ظرفیت ها برای شکوفایی واحد بکار خواهم بست تا موجبات تغییرات اصولی صورت پذیرد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت افزود: من نمیگذارم برخی بدخواهان تمامیت خواه با سنگ اندازی سد راه پیشرفت و توسعه دانشگاه شوند و توجه همه مسئولین استانی و شهرستانی را منعطف به وضعیت دانشگاه خواهم کرد از همه آنها به عنوان بازوی توانمندی جهت تغییر و خروج از زیاندهی دانشگاه استفاده میکنم.