مسئولین باید نسبت به حفاظت از بیت المال حساس باشند


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل، در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال شهرستان جیرفت که عصر روز گذشته مورخ ۵ آذر ماه در دادگستری جیرفت تشکیل شد ، ریاست دادگستری شهرستان جیرفت گفت : بدون شک حراست از حقوق بیت المال بر عهده شما مسئولین می باشد و مدیران ، مسئولین باید نسبت به حفاظت از بیت المال حساس باشند و این را بدانید همانطور که ما در مورد کوتاهی مدیران گذشته در خصوص عدم حساسیت در حفظ منابع ملی و حقوق عامه مردم قضاوت می کنیم ، آیندگان نیز در مورد ما هم قضاوت می کنند.

 

احمد علی انجم روز نیز بیان داشت : پاسداری از حقوق بیت المال یک امر مقدس و خوبی است که برخی از مسئولین و مردم در این زمینه توفیق پیدا کرده اند ، زیرا همانطور که می دانید اموال بیت المال متعلق به همه مردم می باشند و این اموال متعلق به خدا و حاکمیت جمهوری اسلامی و ولی امر مسلمین می باشد.

 

این مقام قضایی افزود: شورا حفظ حقوق بیت المال باقاطعیت تمام گام برمیدارد و اگر خدای ناکرده افرادی بخواهند به اراضی ملی و حقوق بیت المال دست درازی نمایند با آنها برخورد جدی خواهد شد.

 

انجم روز خاطر نشان کرد: نسل های آینده نیاز به این منابع و اراضی ملی دارند و در فکر آنها نبودند گناه بزرگی می باشد و ما در پیشگاه خداوند متعال باید پاسخگو باشیم که چرا در مسولیت خود کوتاهی کرد.

رئیس دادگستری شهرستان جیرفت در پایان از مسئولین و متولیانی که در حفاظت از منابع خدادادی با جدیت تلاش می کنند تشکر و قدر دانی کردند.