. پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 29098 تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آذر 1396 | 18:33 ب.ظ

اگر بحث عدم حضور استاندار نبود، مکاتبات ممهور به مهر کذایی محرمانه را برای مردم به نمایش میگذاشتم / مردم باید بدانند

به گزارش سایت کنارصندل، مدتیست که بحث انتخاب شهردار جیرفت با حرف و حدیث های فراوانی روبرو شده و در فضای مجازی شهرستان جیرفت هر روز شاهد اظهارنظرهای متفاوتی از اعلام شهردار هستیم.   ظهر امروز سه شنبه هفتم آذرماه، محمدعلی امیرمحمودی رئیس شورای شهر جیرفت با ارسال نامه ای به سایت کنارصندل، در مورد […]

به گزارش سایت کنارصندل، مدتیست که بحث انتخاب شهردار جیرفت با حرف و حدیث های فراوانی روبرو شده و در فضای مجازی شهرستان جیرفت هر روز شاهد اظهارنظرهای متفاوتی از اعلام شهردار هستیم.

 

ظهر امروز سه شنبه هفتم آذرماه، محمدعلی امیرمحمودی رئیس شورای شهر جیرفت با ارسال نامه ای به سایت کنارصندل، در مورد حواشی انتخاب مهندس نعمت الله حسین زاده به عنوان شهردار منتخب شورای اسلامی شهر جیرفت توضیح داد.

 

 

متن نامه:

باسمه تعالی
در پاسخ به اصرار مردم نجیب و شریف جیرفت مبنی بر اینکه قضیه شهردار شدن مهندس حسین زاده چه شد؟
تلفنها و پیام های مکرر و رسانه های محترم خبری که چشم بینا و گوش شنوای مردم می باشد بالاخص دوستان محترم هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های جنوب استان کرمان که در جهت یاری شورا و مردم و شفاف سازی پیشنهاد اجلاس مشترک را عنایت فرموند، مجدداً طلب عذر نموده عرض می کنم که احتمالا امروز استاندار محترم از سفرشان تشریف می آورند.

 

و برای همشهریانی که تاکنون صدای شورا را نشنیده اند عرض میکنم که این تاخیر به لحاظ احترام به شخصیت وارسته ای همچون استاندار محترم که مورد احترام خاص شورا و مردم جنوب کرمان می باشد بوده است.

وگر نه شورا بر طبق قانون، مسیر نهایی را طی می کرد که پاسخگوی عزیزان می باشد.
فعلا گوشه ای از عملکرد را در این راستا عرض میکنم: از مکاتباتی که تاکنون با عوامل ذیربط استانداری صورت گرفته این نتیجه استنباط می شود که قانون توسط واضع برای دلخوشی مردم فقط در کتابها نوشته شده است، جائی که خود قانونگذار و عوامل اجرائی ذینفع باشند به قانون استناد میکنند و جایی که ذینفع نباشند عدول می نمایند.

 

البته شک نکنید که این بی مهریها و قانون شکنیها در غیاب استاندار محترم برای جلب رضایت بعضیها بوده است و اظهارات فوق عمومیت نداشته و این مملکت سر و صاحب دارد در طی این هفتاد و چند روز بیشترین قانون شکنی را از طرف مجریان قانون می بینم.

 

مثل این است که ما اشاره میکنیم و میگوئیم آقایان به عینه و با شهادت شهود این ماستها سفید هستند آنها بدون دلیل میگویند خیر سیاه هستند.

اگر بحث عدم حضور استاندار محترم نبود برای دفاع از حقوق شما مردم عزیز و پاسداشت قوانین و مقررات و معرفی چهره هایی که در فهم وظیفه خود دچار مشکل شده و مصالح مردم و شهر را نادیده گرفته اند جمیع مکاتبات حتی مکاتباتی که مهمور به مهر کذائی محرمانه می باشند را برای شما عزیزان به نمایش می گذاشتم.

 

چرا که نه تنها شما بزرگواران بلکه مردم کشور هم بایستی می دانستند که اینجا چه خبر است سخن پایانی عرض می کنم که بر طبق اصل برائت و با مداقه کافی [با دقت بررسی کردن] در متن و مفاد ماده و تبصره های قانونی پروسه شهردار شدن آقای مهندس حسین زاده محرز و مبرهنترین موضوع قانونی و اظهر من الشمس و مستغنی از هرگونه توضیح، الخ…

با احترام، محمدعلی امیر محمودی نماینده سایر خدمتگزاران شما در شورای اسلامی شهر جیرفت

 

نظرات بینندگان:

  1. صداقت گفت:

    به نظر صاح نظران مهندس علیاری بهترین گزینه بود

  2. صداقت گفت:

    به نظرم من مهندس علیاری بهترین گزینه بود

  3. صداقت گفت:

    واقعن برات متاسفم رییس شورای شهر مگر آن جوان انقلابی و توانمند و باسابقه و کارآمد جناب آقای مهندس علیاری کنار دست شما نبود

  4. محمد گفت:

    میگن ۴ تا رای موافق شورا هم بیشتر نیاورده و ۳ تا مخالف…بهتره شهرداری بیاد که همه اعضای شورا موافق باشند.

  5. محمد گفت:

    حسین زاده شهردار اسبق عنبرآباد؟؟؟؟!!!!!!!!
    سوابق درخشان؟؟؟؟!!!!
    به عنوان یه جیرفتی که دل خوشی از استاندار ندارم میگم دم استاندار گرم.

  6. ناشناس گفت:

    برات متاسفم که کل شهر میگن نه شما چند نفر جلو مردم واستادن ک حسین زاده بشه شهر دار لطفا صفت مهندس را برا آدم بی لیاقت خراب نکنید شورای محرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 7 =