. سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 29065 تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آذر 1396 | 11:52 ق.ظ

پیکر مهندس محمدرضا رئیسی نژاد بر دستان مردم قدرشناس جیرفت تشییع شد/ ۲۵ تصویر

به گزارش سایت کنارصندل، صبح امروز سه شنبه ۷آذرماه پیکر مهندس محمدرضا رئیسی نژاد، مدیر عامل اتحادیه مرکزی تعاونی‌های روستایی و کشاورزی ایران بر دستان مسئولین و مردم قدرشناس جیرفت و جنوب استان کرمان با شکوه هر چه تمامتر، تشییع شد. مرحوم رئیسی نژاد که متولد روستای دوبنه در میانچیل جیرفت است دو رو‌ز قبل […]

به گزارش سایت کنارصندل، صبح امروز سه شنبه ۷آذرماه پیکر مهندس محمدرضا رئیسی نژاد، مدیر عامل اتحادیه مرکزی تعاونی‌های روستایی و کشاورزی ایران بر دستان مسئولین و مردم قدرشناس جیرفت و جنوب استان کرمان با شکوه هر چه تمامتر، تشییع شد.

مرحوم رئیسی نژاد که متولد روستای دوبنه در میانچیل جیرفت است دو رو‌ز قبل به علت عارضه کبدی در بیمارستان نمازی شیراز به لقا الله پیوست و امروز بهشت زهرای شهر جیرفت آرام گرفت.

مهندس محمدرضا رئیسی ‌نژاد، پیش از این در سمت های مدیریت امور اراضی جیرفت، مدیریت امور اراضی استان کرمان، مدیرعاملی شرکت سهامی کشت و صنعت جیرفت، مدیریت سازمان تعاون روستایی استان کرمان، ریاست سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان، مدیریت سازمان تعاون روستایی استان تهران و مدیرکلی دفتر واگذاری سازمان امور اراضی کشور در بخش کشاورزی فعالیت طولانی مدت و پر رنگی داشت.

در زیرمجموعه این اتحادیه ۳۱ اتحادیه استانی، ۳۰۱ اتحادیه شهرستانی و ۲۸۴۶ تعاونی روستایی قرار دارد که در حدود ۱۰ هزار فروشگاه مصرف و ۱۱ هزار جایگاه سوخت را در اختیار دارند.

تعداد اعضاء این اتحادیه ۴/۵ میلیون نفر است که با اعضاء خانوارها به بیست میلیون نفر می‌رسند. شبکه تعاونی‌های روستایی کشور در ۹۸ درصد از روستاها، نظارت بر عملکرد و حسابرسی از کل زیرمجموعه را انجام می‌دهد.

در زیرمجموعه‌های این اتحادیه، کشت و صنعت‌های جیرفت و شهید رجایی با حدود ۱۰ هزار هکتار قرار دارند که از بهترین اراضی زراعی کشور بوده و سالانه هزاران تن انواع محصولات زراعی و باغی تولید می‌نمایند.

تصاویر

 

#تصاویر: محمدرضا براهام

نظرات بینندگان:

  1. طهمینه انصاری فر گفت:

    خداوند همیشه انسان های که نماد اسطوره این مرز بوم است را در بهشت خود جای داده است این اسطوره شرف ومهربانی باتمام وجود برای کشورش ایران وشهری که در ان با پدر ومادر خود زندگی کرده بود تلاش کرد ودست از تلاش بر نداشت باایثار و مهربانی که داشت همه رامتعجب می کرد و باعث رونق شهرستان جیرفت شد هرگز نباید یادمان برود که فرشته هایی چون او نیاز به حمایت دارند مردم محترم شهرستان جیرفت اگراین ایمیل رادیدید لطفا برای شادی روح این بزرگوار دعا کنید با تشکر

  2. ناشناس گفت:

    خداوند جناب رییسی نژاد را رحمت نماید .خوب است مسوولین منطقه جنوب استان که سکاندار خدمت به مردم هستند تدبر نمایند چرا مهندس رییسی نژاد عزیز مردم و همکاران شد چرا خداوند مهر این بزرگمرد را بر قلوب مردم حک کرد سعی کنند انکونه باشند .قطعا یک مسوول برپرسنل تحت امر خود سیستم تشویق و تنبیه را دارد چرا ان مرحوم را همه دوست دارند و کینه ای به دل ندارند .بطور متوسط هر ۳تا ۴ سال یک رییس بر سازمان جهادجنوب حاکم شده چرا تنها نام رییسی نژاد به مثابه یک ستاره میدرخشه و از خیلیهاتنها در زمان ریاستشان از سر نیاز یا ترس از محروم شدن از منافع اسمی برده شده و بعدا به بوته فراموشی سپرده شده .به نظر این حقیر رحلت این مردبزرگ بایستی تلنگری باشد بر وجدان و عملکرد و تصمیم گیریهای ما و به یاد داشته باشیم گذشت زمان بهترین داور و مردم بهترین شاهدان برای مسوولین هستند.باشد که پند گیریم

  3. یک شهروند گفت:

    سلام ای کاش هزینه این همه تاج گل صرف امور خیریه می شد تا نصیب روح این مرحوم ب می شند

  4. ناشناس گفت:

    سلام بر دوست خوبم جناب محمدرضا براهام

    با لوار هستی و ترک کنارصندل نمودی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه − 1 =