. شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 29162 تاریخ انتشار : دوشنبه 13 آذر 1396 | 21:21 ب.ظ

سایت دقیانوس در دو جشنواره رسانه ای خوش درخشید

به گزارش سایت کنارصندل، سایت “دقیانوس ما” در بخش یادداشت حائز رتبه برتر جشنواره ابوذر و در جشنواره قلم و عدالت برترین سایت خبری استان شد و از سرکار خانم زینب رحمانی به عنوان مدیرمسئول در جشنواره قلم و عدالت و از آقای حمید عظیمی سردبیر این سایت در جشنواره ابوذر تقدیر شد. همچنین نشریات […]

به گزارش سایت کنارصندل، سایت “دقیانوس ما” در بخش یادداشت حائز رتبه برتر جشنواره ابوذر و در جشنواره قلم و عدالت برترین سایت خبری استان شد و از سرکار خانم زینب رحمانی به عنوان مدیرمسئول در جشنواره قلم و عدالت و از آقای حمید عظیمی سردبیر این سایت در جشنواره ابوذر تقدیر شد.

همچنین نشریات گلدشت به مدیر مسئولی دکتر بختیار مجاز ،روشنفکری به مدیر مسئولی احسان احمدی و سرای وطن به مدیر مسئولی بهرام مسلمی مهنی به عنوان رسانه های برتر حوزه قضایی در جشنواره قلم و عدالت تجلیل شدند.

مهندس ضرغامی در جشنواره ابوذر بسیج رسانه کرمان گفت :رسانه عشق است شغل نیست ، اصحاب رسانه با عشق زیر این خیمه جمع شده اند به سختی های آن توجهی نمی کنند .

وی افزود: کسانی که وسط کار رسانه خسته می شوند و می گویند به ما ربطی ندارد اینها به درد کار رسانه نمی خورد.

ضرغامی گفت: بنده به عنوان عضو کوچکی از شورای عالی فضای مجازی می گویم :هیچ کس در کشور اعم از آحاد مسئولین و در راس آن رهبر معظم انقلاب با فضای مجازی مخالف نیست و قصد دیوار کشیدن در آن را ندارد ، بر خلاف صحبتهایی که شنیدم ریاست محترم جمهور در جمع دانشجویان زابل بیان کرد که عده‌ای قصد دارند فضای مجازی را محدود کنند.

همچنین جشنواره مطبوعات برتر دستگاه قضایی استان کرمان (قلم و عدالت) با معرفی برگزیدگان در هفته گذشته به کار خود پایان داد.

گفتنی است از مدیران نشریات روشنفکری،سرای وطن وگلدشت از حوزه رسانه های جنوب استان کرمان در جشنواره قلم و عدالت به عنوان رسانه برتر تجلیل شدند.

نشریه سکوت شماره ۳۲

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =