. پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 29176 تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1396 | 17:59 ب.ظ

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت از خوابگاه های دانشجویی بازدید کرد / تصاویر

به گزارش سایت کنارصندل، بازدید و نشست صمیمی دکتر اسماعیل اسلامی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت، با دانشجویان خوابگاه های این دانشگاه برگزار گردید.   دکتر اسلامی گفت: در راستای اجرای نظم و مقررات و بررسی مشکلات احتمالی و صحبت با دانشجویان، این بازدید صورت گرفت، که بحمدالله بازخورد و انعکاس خوبی برای دانشجویان […]

به گزارش سایت کنارصندل، بازدید و نشست صمیمی دکتر اسماعیل اسلامی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت، با دانشجویان خوابگاه های این دانشگاه برگزار گردید.

 

دکتر اسلامی گفت: در راستای اجرای نظم و مقررات و بررسی مشکلات احتمالی و صحبت با دانشجویان، این بازدید صورت گرفت، که بحمدالله بازخورد و انعکاس خوبی برای دانشجویان به همراه داشت.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت در این بازدید صمیمی از نزدیک با دانشجویان خوابگاه ها، اتاق ها، نمازخانه، محوطه ی فضای سبز بازدید نمود و افزود: رسیدگی جدی به اوضاع و امورات دانشجویی از وظایف اصلی ما می باشد.

 

وی با مطلوب ارزیابی کردن امورات خوابگاه ها و رضایت دانشجویان از امکانات آموزشی رفاهی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت به صورتی بستر و زمینه ی رشد و پیشرفت را برای دانشجویان مهیا می کند که دانشجو به صورت خودجوش به تولید علم و فرهنگ بپردازد و فعالیّت های علمی، فرهنگی و ورزشی ارزنده ای را انجام دهد.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت دوران دانشجویی را دوران شیرین و خاطره‌انگیز توصیف کرد و افزود: شما دانشجویان باید فرصت موجود را مغتنم شمرده و نهایت بهره را کسب نمائید که جو خوابگاه به صورت فضای علمی باشد.

 

دکتر اسلامی افزود: خدمات و امکانات ارائه شده در خوابگاه های دانشگاه آزاد واحد جیرفت مطلوب و در شأن دانشجویان است و یکی از برنامه های کاری ما آن خواهد بود که بیشتر به دانشجو توجه شود و مقوله دانشجو سالاری در دانشگاه پررنگ تر شود و اولویت اصلی ما رضایت دانشجو است.

 

در ادامه این بازدید دکتر اسلامی زمانی را برای صحبت ها و ارائه پیشنهادات دانشجویان اختصاص دادند و دانشجویان خوابگاه ها این فرصت را مغتنم شمردند و از برخورد بسیار عالی ریاست دانشگاه و زحمات مسئولین خوابگاه ها ابراز رضایت نمودند، و به نقاط قوت و مثبت دانشگاه پرداختند.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 7 =