. شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 29171 تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1396 | 15:27 ب.ظ

مراسم سومین روز عروج شهادت سرباز وظیفه علی لر جعفرآبادی برگزار شد

به گزارش سایت کنارصندل و به نقل از پایگاه خبری پلیس، عصر دیروز مراسم سومین روز عروج شهادت  سرباز وظیفه علی لرجعفرآبادی با حضور ریییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان، معاونین فرماندهی انتظامی شهرستان و مردم شهید پرور اسفندقه در گلزار شهدای روستای سرخوییه سفلی اسفندقه برگزار شد.   در ابتدای این مراسم حجه الاسلام […]

به گزارش سایت کنارصندل و به نقل از پایگاه خبری پلیس، عصر دیروز مراسم سومین روز عروج شهادت  سرباز وظیفه علی لرجعفرآبادی با حضور ریییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان، معاونین فرماندهی انتظامی شهرستان و مردم شهید پرور اسفندقه در گلزار شهدای روستای سرخوییه سفلی اسفندقه برگزار شد.

 

در ابتدای این مراسم حجه الاسلام سهرانی ضمن عرض تسلیت به نیابت از فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت با اشاره به حدیثی از رسول اکرم (ص) گفت: اگر مصیبت دیده ای را به واسطه مصیبتی که به او وارد شده تسلیت بگویید خداوند اجر و مزد صابرین را به شما اعطاء می کند.

 

وی افزود: انسان ها بایستی در رسیدن به سعادت اخروی رقابت کنند و کسی که نسبت به مسایل دنیا و آخرتش بی توجه است مورد عذاب خداوند قرار می گیرد.

 

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان جیرفت در پایان گفت: این دنیا مانند قطاری است که هر مسافر آن سرانجام به مقصد خود می رسد ولی خوشا به حال کسی که در طول این سفر غافل از یاد خدا نباشد و مانند شهدا پیشتاز باشد.

 

گفتنی است سرباز وظیفه علی لر جعفرآبادی روز پنج شنبه نهم آذرماه در پاسگاه مرزی نسکند شهرستان سرباز- استان سیستان و بلوچستان در محل پست نگهبانی بر اثر اصابت گلوله از سمت مقابل، شهادت گونه به ملکوت اعلی پیوست.

نظرات بینندگان:

  1. محمد گفت:

    شهادت گونه یعنی چه ؟ اگر شهید شدند بنویسید شهادت .شهادت گونه معنی نداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 12 =