. جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 29278 تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1396 | 09:17 ق.ظ

عبدالعزیز حمزه سرپرست شبکه بهداشت کهنوج شد / تصاویر

به گزارش کنارصندل ، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، طی آیینی با حضور دکتر حمزه نماینده پنج شهرستان جنوبی، مسئولان محلی کهنوج، دکتر قاسم زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت،  جمعی از مسئولان دانشگاه و … از خدمات دکتر مسعود مطهری در این سمت تکریم و عبدالعزیز حمزه به عنوان سرپرست شبکه بهداشت شهرستان […]

به گزارش کنارصندل ، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، طی آیینی با حضور دکتر حمزه نماینده پنج شهرستان جنوبی، مسئولان محلی کهنوج، دکتر قاسم زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت،  جمعی از مسئولان دانشگاه و … از خدمات دکتر مسعود مطهری در این سمت تکریم و عبدالعزیز حمزه به عنوان سرپرست شبکه بهداشت شهرستان کهنوج معرفی شد.

دکتر ایمان قاسم زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در این آیین اظهار داشت: از الفبای پیشرفت در یک جامعه رعایت نظم و قانون است و برای اصلاح کارها باید از جزئیات کار آغاز کرد و به آنها اهمیت دهیم.

وی ضمن تقدیر از جایگاه خوب شهرستان کهنوج در پایش که از مراکز نمونه در اعلا شده است، افزود: در حوز بهداشت و درمان شهرستان کهنوج نیروهای زحمت کشی فعالیت دارند و این همواره مد نظر دانشگاه است که طوری عمل شود تا مردم خونگرم منطقه راضی باشند.

دکتر مسعود مطهری رئیس سابق شبکه بهداشت شهرستان کهنوج و معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در آیین تکریم و معاره رئیس شبکه بهداشت کهنوج اظهار داشت: یکی از دستاوردهای مهم دولت تدبیر و امید اجرای طرح تحول سلامت است که خوب اجرا شد هر چند در حوزه درمان با مشکلاتی مواجه شد اما با کار کارشناسی که در دستور کار قرار دارد این مشکلات برطرف میشود.

وی با بیان اینکه طرح تحول سلامت در بخش بهداشت ادامه دارد و اولویت آموزش و بهداشت است، افزود: وظیفه نیروهای بهداشت در تحقق اهداف این طرح سنگین است و با تلاش این نیروهای کم توقع و جهادگر اهداف این حوزه مسیر خود را طی میکند.

مطهری با بیان اینکه در دوران خدمتم در عمل ثابت کردم که خدمتگذار مردم هستم و در انتصابات سیاسی کاری نکردم و هیچ وقت بر اساس روابط کار نمی کنم، خاطرنشان کرد: راه اندازی مجتمع آموزش عالی کهنوج از اهدافی بود که در دوران کاری خود در کهنوج پیگیر آن بوده و خوشبختانه این مجتمع بهمن ماه سالجاری نخستین دوره پذیرش را خواهد داشت.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با اشاره به اقدامات انجام شده در زمان تصدی این شبکه توسط وی عنوان داشت: ساخت و افتتاح سالن آموزش سلامت، ساخت و تجهیز ساختمان جدید آزمایشگاه مرکزی، راه اندازی مرکز خدمات جامع سلامت شهری و نوسازی و راه اندازی مجتمع آموزش عالی سلامت کهنوج از جمله اقدامات انجام شده در زمان مدیریت سابق شبکه بهداشت کهنوج است.

وی با اشاره به ساخت و آماده سازی ۴ مرکز خدمات جامع سلامت روستایی و راه اندازی آن تا آذرماه سالجاری در کهنوج و جذب ۳۴ نیرو در بخش سلامت شهری در طرح تحول سلامت خاطرنشان کرد: جذب سه دندانپزشک برای مراکز دندانپزشکی، ۱۰ کاردان برای مراکز خدمات جامع سلامت روستایی کهنوج و تکمیل کادر آزمایشگاه و عدم کمبود پزشک در برنامه پزشک خانواده روستایی تاکنون محقق شده است.

مطهری با اشاره به ارتقای شاخص های بهداشت محیط شهرستان کهنوج در حد مطلوب تصریح کرد: ارتقای شاخص برنامه بیماریهای واگیر و غیر واگیر به حد استاندارد و بیماریابی سریع به ویژه در موارد مشکوک به مالاریا، ارتقای شاخص های مرکز بهداشت به حد مطلوب و کاهش کسورات بیمه ای از ۳۷ درصد به ۵ درصد از دیگر دستاوردهای بهداشتی در شهرستان کهنوج است.

 

تصاویر: محمدرضا براهام

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − 5 =