. پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 29284 تاریخ انتشار : یکشنبه 19 آذر 1396 | 21:32 ب.ظ

راه اندازی اورژانس اجتماعی در شهرستان عنبرآباد

به گزارش سایت کنارصندل، یداللله سالاری رئیس اداره بهزیستی شهرستان عنبرآباد از راه اندازی مرکز اورژانس اجتماعی این شهرستان همزمان با ۱۵۰ شهر کشور خبر داد.   وی گفت: با توجه به مصوبه کارگروه آسیب های اجتماعی شهرستان عنبرآباد و تاکید فرماندار محترم مبنی بر نیاز به راه اندازی مرکز اورژانس اجتماعی در شهرستان این […]

به گزارش سایت کنارصندل، یداللله سالاری رئیس اداره بهزیستی شهرستان عنبرآباد از راه اندازی مرکز اورژانس اجتماعی این شهرستان همزمان با ۱۵۰ شهر کشور خبر داد.

 

وی گفت: با توجه به مصوبه کارگروه آسیب های اجتماعی شهرستان عنبرآباد و تاکید فرماندار محترم مبنی بر نیاز به راه اندازی مرکز اورژانس اجتماعی در شهرستان این موضوع بصورت ویژه در دستور کار اداره بهزیستی شهرستان قرار گرفت و با پیگیریها و رایزنیهای صورت گرفته از طرف مدیر کل محترم جناب آقای دکتر صادق زاده با بهزیستی کشور نسبت به نیاز شهرستان به مرکز اورژانس اجتماعی و پیگیریهای لازم در این خصوص موفق به اخذ مجوزات لازم جهت راه اندازی این مرکز با اهداف مشخص شد.

 

سالاری اهداف راه اندازی اورژانس اجتماعی را کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی ،بحران های فردی ، خانوادگی، در دسترس قرار دادن خدمات تخصصی و مشاوره ای، ارتقاء توانمندیهای افراد در معرض آسیب و اسیب دیده اجتماعی، ارتقاءو آگاهی و شناخت خانواده و اجتماع نسبت به نیازها و تسهیل فرایند حل مسله در شرایط بحرانی، شناسایی مناطق و کانون های اآسیب زا و انجام مداخلات تخصصی برشمرد.

 

رئیس اداره بهزیستی عنبرآباد تشریح کرد: این مرکز فعالیت خود را از امروز آغاز و آماده خدمات رسانی به زوجین متقاضی طلاق و افراد دارای اختلالات خانوادگی حاد، زنان و دختران در معرض آسیب اجتماعی یا اکآسیب دیده اجتماعی، افرادی که قصد خودکشی دارند یا اقدام به خودکشی کرده اند، همسران آزار دیده، کودکان آزار دیده، دختران و پسران فراری از منزل است و انشاالله طی روزهای آینده با حضور مسولین شهرستان و بهزیستی استان بصورت رسمی افتتاح خواهد شد.

سالاری گفت: همچنین شهروندان عزیز میتوانند هر گونه آسیب در موارد ذکر شده را با شماره تلفن ۱۲۳ با همکاران اورژانس اجتماعی در میان بگذارند

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 18 =