. شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 29444 تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آذر 1396 | 06:47 ق.ظ

۲۲ تا ۲۸ آذر ماه سال جاری پیش فروش بن تخفیف نمایشگاه کتاب جنوب کرمان

به گزارش سایت کنارصندل، حسین اسحاقی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با بیان اینکه نمایشگاه کتاب جنوب کرمان از ۲ دی ماه سال جاری به مدت یک هفته در شهرستان جیرفت برگزار می شود، گفت: زمان پیش فروش بن تخفیف نمایشگاه کتاب جنوب کرمان ۲۲ تا ۲۸ آذر است که متقاضیان می […]

به گزارش سایت کنارصندل، حسین اسحاقی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با بیان اینکه نمایشگاه کتاب جنوب کرمان از ۲ دی ماه سال جاری به مدت یک هفته در شهرستان جیرفت برگزار می شود، گفت: زمان پیش فروش بن تخفیف نمایشگاه کتاب جنوب کرمان ۲۲ تا ۲۸ آذر است که متقاضیان می توانند در این تاریخ بن خرید تهیه نمایند.

 

اسحاقی با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب در شهرستان جیرفت، اظهارداشت: معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای سیاست های ترویج کتاب و کتابخوانی در ایام برپایی نمایشگاه های کتاب استانی، کارت ویژه خرید یارانه ای کتاب را با ۲۰ درصد تخفیف در اختیار دانشجویان،طلاب، اساتید، اعضای هیات علمی، مدرسان حوزه و سایر اشخاص حقیقی قرار می دهد.

 

وی تصریح کرد: متقاضیان به منظور صرفه جویی در وقت و دریافت خدمات بهتر در نمایشگاه کتاب می توانند بن کارت های تخفیف را قبل از شروع هر نمایشگاه طبق تاریخ تهیه نمایند.

حسین اسحاقی زمان پیش فروش بن تخفیف نمایشگاه کتاب جنوب کرمان را ۲۲ تا ۲۸ آذر دانست و بیان کرد: متقاضیان می توانند در این تاریخ بن تهیه نمایند.

 

وی اولین گام برای ورود به سامانه را عضویت دانست وگفت: هر شخص هنگام ثبت نام، برای عضویت صرفا مجاز به ثبت یک شماره تلفن موبایل و ایمیل معتبر در سامانه است، چرا که مشخصات کارت خرید از طریق موبایل و ایمیل به وی پیامک می شود.

اسحاقی عنوان کرد: متقاضیان پس از ثبت نام و تأیید هویت و پرداخت سهم خود برای دریافت بن کارت باید شخصا به شعبه‌ بانک شهر مستقر در محل نمایشگاه مراجعه کرده و از مراجعه به شعب دیگر خودداری نمایند.

وی مهلت استفاده از بن کارت ها را در کتابفروشی های سطح شهر تا دوهفته بعد از اتمام نمایشگاه دانست و اظهارداشت: بن کارت های تخفیف در مدت برگزاری نمایشگاه از طریق دستگاه های کارت خوان داخل غرفه ناشران مستقر در نمایشگاه و کتابفروشی های سطح شهر عضو طرح حمایتی نمایشگاه قابل استفاده است.

 

حسین اسحاقی گفت: چنانچه به هر دلیلی بن کارت های تخفیف کاملا استفاده نشد دارنده کارت دو ماه بعد از اتمام نمایشگاه می تواند با مراجعه به بانک شهر با کسر ۲۰ درصد مبلغ خود را دریافت کند.
وی با بیان اینکه هر شخص مجاز به دریافت یک کارت الکترونیکی یارانه‌ ای کتاب است، گفت: این بن کارت ها مخصوص همان نمایشگاه ثبت نامی می باشد و در نمایشگاه های دیگر فاقد اعتبار است.

نظرات بینندگان:

  1. بسترن B50 گفت:

    چقد سایت شما خوبه…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =