. چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 29498 تاریخ انتشار : دوشنبه 27 آذر 1396 | 15:25 ب.ظ

مهندس حسین زاده شهردار جیرفت شد / دست استاندار را بخاطر درایتش میبوسم – تصاویر

به گزارش سایت کنارصندل، صبح امروز دوشنبه ۲۷آذرماه پس از دویست و هفت روز ، آیین تودیع و معارفه شهردار جیرفت با حضور مسولان شهر در سالن شهید مداحی پور جیرفت برگزار و طی آن مهندس نتعمت الله حسین زاده به عنوان شهردار جیرفت معرفی شد. محمدعلی امیرمحمودی رئیس شورای اسلامی شهر جیرفت در این مراسم […]

به گزارش سایت کنارصندل، صبح امروز دوشنبه ۲۷آذرماه پس از دویست و هفت روز ، آیین تودیع و معارفه شهردار جیرفت با حضور مسولان شهر در سالن شهید مداحی پور جیرفت برگزار و طی آن مهندس نتعمت الله حسین زاده به عنوان شهردار جیرفت معرفی شد.

محمدعلی امیرمحمودی رئیس شورای اسلامی شهر جیرفت در این مراسم گفت: این شورا طبق تبصره ۱ ماده ۷۱ از مهمترین وظایفش انتخاب شهردار بود که پس از جلسات متعدد با دوازده گزینه سرانجام مهندس حسین زاده به عنوان گزینه نهایی انتخاب شد.

وی افزود: چیزی غیر از خیر وصلاح شهر مد نظر اعضای شورا نبوده و از اعضا تشکر میکنم.

 

در ادامه حجت الاسلام سعادت فر امام جمعه محترم جیرفت با اشاره به احترام همگان به قانون گفت: توصیه میکنم اعضای شورای شهر به دور از منیت در مسیر خدمت به مردم گام بردارند.

وی اضافه کرد:شهردار جیرفت هم با هر تفکر سیاسی از امروز موظف است خدمتگزار همه مردم باشد و این شهرنیاز به کار دارد چرا که وضعیت کنونی شهر زیبنده شهری مثل جیرفت نیست.

امام جمعه جیرفت گفت: از همه مسولان شهرستان و استان بویژه استاندار محترم بصورت جدی درخواست دارم در مسیر حمایت از شهرداری شهر شهیدپرور و دارالولایه جیرفت، از تصمیمات قانونی شورای اسلامی شهر جیرفت از هیچ اقدامی کوتاهی نکند.

 

درپایان این مراسم مهندس حسین زاده شهردار جیرفت که جوانترین شهردار تاریخ شهر جیرفت است، ضمن تشکر از سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیروهای گفت: من وام دار هیچ کس و هیچ شخصی نیستم و کل توانم را در زمینه توسعه جیرفت به کار می گیرم و هدفم تنها خدمت است.

حسین زاده افزود: افتخار می کنم در مجموعه میخواهم کار کنم که ۲۰ فرزند شهید در آنجا کار می کنند و به همه کارگران و پرسنل شهرداری اعلام می کنم اولویت کاری من تامین و بهبود معیشت شما است.

شهردار جدید جیرفت گفت: لازم میدانم از امام جمعه، شورای شهر جیرفت و نیروهای انقلابی تشکر داشته باشم و دست استاندار محترم را بخاطر تدبیر و درایت ایشان میبوسم.


نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =