یکهزار اثر در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی مدارس سمای جیرفت ارائه شد/ تصاویر


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل، صبح امروز دوشنبه ۲۷آذرماه ۱۳۹۶ نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی مدارس سمای جیرفت در مجتمع دخترانه دبیرستان دخترانه سما با حضور رئیس دانشگاه آزاد جیرفت، مدیر آموزش و پرورش جیرفت و جمعی از مسولان و خانواده های دانش آموزان افتتاح شد.

مسئول برگزاری نمایشگاه گفت: این نمایشگاه به مناسبت هفته پژوهش در مجتمع دخترانه سما برگزار شد تا شاهد افزایش فعالیت های پژوهشی در دانش آموزان باشیم.

 

اقدس مجاز افزود: این تعداد آثار شامل فعالیت های دانش آموزان مقاطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه بوده اند که به مدت یک هفته از امروز برای علاقمندان در ساعت ۸ تا ۱۲ به نمایش گذاشته شده است.

وی تصریح کرد: آثار دانش اموزان در زمینه سیاه قلم، اکرولیک، ماکت سازی، نمدکاری، کار با چوب شیشه، رنگ و روغن، کاریکاتور، قالی بافی، پته، خوشنویسی، عروسک سازی، صنایع دستی، نمایشگاه گل و گیاه و معرق کاری می باشند.

 

وی با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد آثار این نمایشگاه در زمینه پژوهشی می باشند، اظهار کرد: همچنین در این نمایشگاه دو مقاله پژوهشی در بخش ادبیات و زیست محیطی توسط ۲ معلم برتر شهرستان جیرفت ارایه شده است.

مسئول برگزاری نمایشگاه بیان کرد: اثر کلاژ دانش اموزان دختر مقطع متوسطه سما با ارزش ۶۰ میلیون ریال با ارزش ترین اثر این نمایشگاه در بخش صنایع دستی می باشد.

وی با تاکید بر فعالیت های پژوهشی در کنار درس گفت: فعالیت های پژوهشی کمک بسیار خوبی به دانش آموزان در یادگیری مسایل درسی و ایجاد خلاقیت در دانش اموزان می شود.