باند حرفه ای سرقت احشام در رودبار جنوب متلاشی شد


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل، سرهنگ رضا فیروز بخت فرمانده انتظامی رودبارجنوب گفت‌: با تلاش ماموران پاسگاه انتظامی- عملیاتی عباس آباد، باند حرفه ای چهار نفره سرقت احشام در این شهرستان متلاشی و ۵ فقره سرقت کشف شد.

 

 

فیروزبخت در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع چند فقره سرقت احشام در سطح حوزه استحفاظی پاسگاه عباس آباد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: با بررسی میدانی محلهای وقوع سرقت و عدم به جای گذاشتن سرنخ از سوی سارقان ، مشخص شد که این سرقتها توسط یک باند حرفه ای انجام شده است.

 

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: ماموران با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و تخصصی و استفاده از بانک های اطلاعاتی ، نشانه هایی از باند مذکور را پیدا کرده و پس از شناسایی دقیق ، آنها را در عملیاتی منسجم و غافلگیرانه درست زمانی که در حال سرقت بودند دستگیر و جهت تحقیقات بیشتر به مقر پلیس منتقل کردند.

 

فرمانده انتظامی رودبارجنوب ضمن اشاره به این مطلب که از باند مذکور یک دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت کشف شد، بیان داشت: در بازجویی های تخصصی ماموران ، سارقان چاره ای جز بیان حقیقت نداشته و به ۵ فقره سرقت احشام اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

 

فیروزبخت در پایان به شهروندان توصیه کرد: برای پیشگیری از سرقت با اتخاذ تمهیدات حفاظتی و مراقبتی و نصب دوربین های مدار بسته و همچنین با استفاده از نگهبان ، عرصه را بر سارقان تنگ کرده و از وقوع سرقت پیشگیری کنند.