. سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 29936 تاریخ انتشار : سه شنبه 12 دی 1396 | 17:43 ب.ظ

سالاری دادستان کرمان:

هیچ تعرضی در جریان اغتشاشات اخیر به اموال عمومی استان کرمان صورت نگرفته است

به گزارش کنارصندل، دادخدا سالاری دادستان عمومی و انقلاب کرمان با اشاره به اغتشاشات اخیر در سطح کشور توسط عده‌ای از عناصر آشوب‌گر اظهار‌‌ داشت: مردم استان کرمان مردمی نجیب هستند و در همه صحنه‌ها پای نظام و انقلاب اسلامی محکم ایستاده‌اند.   وی با اشاره به اینکه استان کرمان استان دلیر‌مردانی مانند سردار سلیمانی […]

به گزارش کنارصندل، دادخدا سالاری دادستان عمومی و انقلاب کرمان با اشاره به اغتشاشات اخیر در سطح کشور توسط عده‌ای از عناصر آشوب‌گر اظهار‌‌ داشت: مردم استان کرمان مردمی نجیب هستند و در همه صحنه‌ها پای نظام و انقلاب اسلامی محکم ایستاده‌اند.

 

وی با اشاره به اینکه استان کرمان استان دلیر‌مردانی مانند سردار سلیمانی است که در این دیار پرورش یافته است گفت: مردم استان کرمان مردمی بصیر هستند که به خوبی می‌دانند که منشاء این اتفاقات، حرکات دشمنانه از خارج از کشور است.

 

دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان کرمان با بیان اینکه مردم کرمان هیچ همراهی از این اتفاقات انجام ندادند افزود: خوشبختانه استان کرمان که می‌توانست، آبستن بسیاری از حوادث باشد وارد فتنه جدید نشد و مردم کرمان سربلند از فتنه جدید بیرون آمدند.

 

سالاری از آمادگی و همراهی نیروهای نظامی و انتظامی مانند سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و بسیجیان استان قدردانی کرد و گفت: همکاری بسیار خوبی بین اعضای شورای تامین استان وجود داشت و از بسیاری از تحرکات عوامل آشوبگر پیشگیری شد.

 

وی با بیان اینکه فضای مجازی در استان کرمان به‌خوبی مدیریت و رصد شد افزود: تعدادی آگاهانه و با نیت آشوبگری در فضای مجازی به این جریانات دامن می‌زدند که بلافاصله شناسایی و دستگیر شدند.

 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با بیان اینکه تعدادی از ادمین‌های کانال‌های تلگرامی در این رابطه دستگیر شدند تصریح کرد: چندین نفر از این ادمین‌ها دستگیر شدند که تعدادی از آنها در خارج استان کانال‌های تلگرامی استان را مدیریت می‌کردند و مردم را تحریک به آشوبگری می‌کردند.

 

وی با اشاره به اینکه فضای مجازی در کرمان در اشراف کامل اطلاعاتی قرار دارد و رصد می‌شود گفت: اجازه جولان به اغتشاشگران و مخلین امنیت عمومی جامعه را نخواهیم داد.

 

سالاری با بیان اینکه مردم استان کرمان مردمی انقلابی و با بصیرت هستند افزود: از نقش موثر رسانه‌های استان کرمان نیز در فروکش‌کردن این تحرکات آشوب‌گرانه در استان کرمان تشکر می‌کنم و در حال حاضر وضعیت امنیتی استان کرمان وضعیت مطلوبی است.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + یک =