. سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 29939 تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 دی 1396 | 18:09 ب.ظ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان خبر داد:

سرپرست اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان کهنوج معرفی شد

به گزارش کنارصندل، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: شهرستان کهنوج با توجه به قرار گرفتن در محور ترانزیتی جنوب به شرق و همچنین محور حمل و نقلی محصولات کشاورزی از اهمیت ویژه ای در حوزه راهداری و حمل ونقل برخوردار است.   مسعود جمیلی افزود:با توجه به […]

به گزارش کنارصندل، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: شهرستان کهنوج با توجه به قرار گرفتن در محور ترانزیتی جنوب به شرق و همچنین محور حمل و نقلی محصولات کشاورزی از اهمیت ویژه ای در حوزه راهداری و حمل ونقل برخوردار است.

 

مسعود جمیلی افزود:با توجه به اینکه شهرستان کهنوج در مسیر بزرگراه خلیج فارس قرارگرفته است افزود:این اداره کل فعالیتهای خوبی در زمینه حمل ونقل و راهداری در این بزرگراه انجام داده است که ایمن سازی تردد و نصب سامانه های ثبت تخلف و توزین در حال حرکت از جمله این کارها و خدمات است.

 

وی با بیان اینکه ایمن سازی محورهای اصلی از اولویتهای اساسی این اداره کل است افزود: کارهای اساسی هم برای ایمن سازی محورهای روستایی انجام شده است که همچنان بایستی با برنامه ریزی های بهتر زمینه دسترسی بهتر روستاییان به محورهای ایمن را فراهم کنیم .

 

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب استان کرمان از انجام طرح سامان دهی شرکتهای حمل ونقل کالا و مسافر در جنوب استان خبرداد و گفت: در قالب طرح سامان دهی زمینه بهتر خدمات رسانی به مردم و رانندگان فراهم شده است که امیدواریم با همکاری بهتر مردم در طرح سامان دهی مسافر برهای شخصی بتوانیم اقدامات موثری را خدمت رسانی به مردم و کاربران جاده ای انجام دهیم .

 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان با تشکر از خدمات یک ساله مصیب شهریاری سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کهنوج ابراز امیدواری کرد: با این اقدام و معرفی سرپرست جدید این اداره کل شاهد تغییراتی چشمگیر در راستای بهبود وضعیت نگهداری جادها وحمل ونقل شهرستان باشیم.

 

وی عنوان کرد: ابن یمین مظفرپور به عنوان سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کهنوج منصوب شد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =