. پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 30059 تاریخ انتشار : سه شنبه 19 دی 1396 | 10:48 ق.ظ

نشست رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با پزشکان متخصص برگزار شد / تصاویر

به گزارش کنارصندل ، دکتر ایمان قاسم زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در نشست با پزشکان متخصص بیمارستان های جیرفت اظهار داشت: ما بسیار راغب هستیم که به صورت مداوم با همکاران متخصص و همچنین سایر پزشکان دیدار و جلسه داشته باشیم، تا از نظرات و توصیه شما استفاده کنیم. وی با بیان زحمات […]

به گزارش کنارصندل ، دکتر ایمان قاسم زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در نشست با پزشکان متخصص بیمارستان های جیرفت اظهار داشت: ما بسیار راغب هستیم که به صورت مداوم با همکاران متخصص و همچنین سایر پزشکان دیدار و جلسه داشته باشیم، تا از نظرات و توصیه شما استفاده کنیم.


وی با بیان زحمات شما آنطور که باید دیده نمی شود اما همواره خواسته ام، بیشترین توجه و احترام به پزشکان متخصص و سایر همکاران پزشک را داشته باشیم، افزود: با توجه به اینکه در جنوب کرمان پرداختی پزشکان خوب است استقبال آنها از حضور در حوزه دانشگاه را شاهد هستیم.
دکتر قاسم زاده با اشاره به ادامه روند برگزاری جلسات با پزشکان متخصص در حوزه دانشگاه خاطرنشان کرد: ممکن است برخی مواقع مشکلات شما به ما نرسد که برای رفع این موارد یک پزشک به عنوان رابط برای انتقال نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما معرفی شده است.


وی خاطرنشان کرد: مشکلات و کمبودها در حوزه دانشگاه داریم که با توکل بر خداوند متعال برای رفع آنها تلاش می کنیم که کوشش و پشتکار پزشکان در این زمینه قابل تقدیر است و به عنوان رئیس دانشگاه خواستار همکاری بیش از پیش شما هستم تا در تحقق اهداف طرح تحول سلامت گام برداریم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با بیان اینکه اهتمام ما بر این است که هر ماه در اولین فرصت ممکن پرکیس پزشکان پرداخت شود و پیگیر هستیم این وضعیت هر سال بهتر شود، تصریح کرد: اتاق فکری برای دانشگاه تشکیل شده است که تعدادی از همکاران پزشک عضو هستند از همکاری همه پزشکان منطقه در تحقق اهداف این اتاق فکر استقبال می کنیم.
در این نشست همچنین پزشکان حاضر در جلسه نظرات و مشکلات خود را بیان داشتند.


انتهای پیام/

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =