. پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 30126 تاریخ انتشار : دوشنبه 25 دی 1396 | 16:44 ب.ظ

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت:

بیش از صد عنوان برنامه در دهه فجر امسال در شهرستان جیرفت اجرا میشود

به گزارش سایت کنارصندل، خداداد امینی روش، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت در جلسه تخصصی کمیته های دهه فجر که با حضور امام جمعه و فرماندار و مسئولین کمیته های ستاد دهه فجر در محل دفترامام جمعه برگزار شد گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردها و خدمات نظام جمهوری اسلامی و […]

به گزارش سایت کنارصندل، خداداد امینی روش، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت در جلسه تخصصی کمیته های دهه فجر که با حضور امام جمعه و فرماندار و مسئولین کمیته های ستاد دهه فجر در محل دفترامام جمعه برگزار شد گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردها و خدمات نظام جمهوری اسلامی و همچنین تقویت پایه های نظام و ولایت در کشور است.

 

وی با اشاره به اهمیت موضوع و گرامیداشت این ایام گفت: باید کاری کرد تا این خدمات اعم از فرهنگی ، اجتماعی، سیاسی، عمرانی، بهداشتی برای مردم روشنگری شود و برای نسل جوان ایران قبل از انقلاب و بعد از انقلاب شناسانده شود.

 

امینی روش به بیان شرح وظایف کمیته های تخصصی پرداخت و اعلام کرد: در سال جاری بالغ بر بیست کمیته با یکصد عنوان برنامه این ایام را گرامی میدارند.

 

وی تاکید نمود: مسئولین کمیته ها موظفند در اسرع وقت کلیه برنامه های قابل اجرا را به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام نمایند.

 

امینی روش به تقارن این ایام با شهادت حضرت فاطمه (س) اشاره کرد و گفت: تمام تدابیر لازم در جهت حفظ شئون اسلامی بویژه شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت دهه فجر اندیشیده شده و از کلیه مردم مسولین و تشکلهای دینی خواست ضمن گرامیداشت این دهه شان و منزلت حضرت فاطمه (س) نیز حفظ شود.

 

امینی روش هم چنین اعلام کرد: طبق خواسته امام جمعه و فرماندار محترم همه نهادها و ادارات ، رسانه ها و اصحاب مطبوعات این آمادگی را دارند تا مراسمات دهه فجر با شکوه برگزار شود.

 

وی خاطر نشان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آمادگی پذیرش هر گونه پیشنهاد در جهت بهتر برگزار شدن مراسمات را دارد و چنانچه کسی طرح و برنامه نوئی داشته باشد میتواند به این شورا اعلام تا مورد استفاده قرار گیرد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت در پایان خاطر نشان کرد امید است با اتحاد و همدلی توسط همه اقشار و گروه های مختلف مردم بتوانیم در این راستا برنامه ریزی خوبی داشته باشیم.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × سه =