. پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 30133 تاریخ انتشار : سه شنبه 26 دی 1396 | 06:12 ق.ظ

آمادگی کامل پلیس و بسیج شهرستان جیرفت برای اجرای طرح گشت محله محور

به گزارش سایت کنارصندل و به نقل از پایگاه خبری پلیس، صبح امروز همایش مشترک سپاه و نیروی انتظامی در محل ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان جیرفت با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی ،مسئولین و جمعی از بسیجیان برگزار شد. سرهنگ ماشاالله ملایی در ابتدای این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ،گفت:عزت انقلاب اسلامی […]

به گزارش سایت کنارصندل و به نقل از پایگاه خبری پلیس، صبح امروز همایش مشترک سپاه و نیروی انتظامی در محل ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان جیرفت با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی ،مسئولین و جمعی از بسیجیان برگزار شد.
سرهنگ ماشاالله ملایی در ابتدای این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ،گفت:عزت انقلاب اسلامی وام گرفته از شخصیت والای رهبر کبیر انقلاب و خون شهدایی است که با نثارکردن ارزشمندترین دارایی خود در مسیر سعادت جاودانه شدند.

وی اظهار داشت: خوشبختانه امروز پیروان راستین انقلاب معتقدتر و وفادارتر از گذشته هستند و بسیج مردمی نشانی از این روحیه ولایت پذیری در جامعه است.
این مقام پلیس با اشاره به این موضوع که اکثر جرایم ریشه در آسیب های اجتماعی دارند،افزود: تعامل نیروی انتظامی و سپاه پاسداران نقش تاثیر گذاری در پیشگیری از جرایم دارد و در بلند مدت نیز آثار مثبتی را در پی خواهد داشت.
فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت در پایان با استقبال از راه اندازی طرح گشت محله محور توسط سپاه از آمادگی کامل پلیس شهرستان در جهت همکاری و اجرای مطلوب این طرح خبر داد.

سرهنگ استائی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان جیرفت ضمن تقدیر از عملکرد کارکنان نیروی انتظامی که با تلاش مخلصانه خود حافظ امنیت در مرزها و شهرهای کشور هستند،گفت:امنیت یکی از نیازهای بنیادین هر جامعه ای است که منجر به پیشرفت در همه عرصه ها خواهد شد.
وی افزود: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در راستای تولید امنیت پایدار بایستی همه دستگاه ها اجرایی ورود پیدا کرده و طرح گشت محله محور نیز به این جهت راه اندازی شده است.
استائی در پایان با اشاره به برگزاری کلاس های توجیهی ویژه بسیجیان و ارائه آموزش های لازم در این رابطه گفت: این طرح توسط حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج در همه محلات سطح شهرستان اجرا خواهد شد.

در پایان این جلسه سلیمانی بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت با شرح موادی از قانون آیین دادرسی کیفری به بیان توضیحاتی در رابطه با ضابطین دادگستری و شرح وظایف آنان پرداخت.
وی افزود: در طرح گشت محله محور نیروهای آموزش دیده بسیج به عنوان ضابط خاص و به منظور پیشگیری از جرایم و برخورد با جرایم مشهود با پلیس همکاری خواهند داشت.
سلیمانی در پایان گفت:تعامل مطلوب بین سپاه و نیروی انتظامی از شکل گیری بسیاری از جرایم پیشگیری خواهد کرد و نقش موثری در افزایش سلامت روانی جامعه خواهد داشت.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − دو =